Solplanet x AeroFix

Autostrada A7 Ploiesti – Buzau: Mobilizare ”satisfacatoare” de la Ploiesti la Pietroasele

Aproximativ 50 de km din Autostrada Ploiesti- Buzau, parte din Autostrada Moldovei A7,  ar putea fi dați în circulație anul acesta.

Este vorba despre loturile 1 și 2 unde mobilizarea constructorilor este momentan ”satisfăcătoare”, după cum apreciază oficialii de la CNAIR.

Directorul general CNAIR, Cristian Pistol, a declarat că și-ar dori ca antreprenorii să crească atât mobilizarea, cât și ritmul de muncă, astfel încât la finalul acestui an să putem circula pe autostradă de la Ploiești la Pietroasele.

Lotul 1: Dumbrava – Mizil

Pe drumul de 21 de km antreprenor este asocierea Impresa Pizzarotti&SPA – Pizzarotti SA – Retter Projectmanagement SRL.

Ordinul de începere a fost emis în august 2022, iar stadiul actual al lucrărilor este de 43%.

Valoarea contractului este de 1,46 miliarde de lei fără TVA.

Lotul 2: Mizil – Pietroasele

Antreprenorul acestui lot este Asocierea Coni SRL – Trace Group Hold PLC.

Stadul actual fizic al drumului de 28,35 km este de 41,5%.

Ordinul de începere a fost emis în august 2022, cu zece zile înaintea  celui pentru Lotul 1.

Contractul are valoarea de 1,24 miliarde de lei fără TVA.

Finanțarea pentru ambele contracte este efectuată prin Programul Național de Redresare și Reziliență.

Durata contractelor este de 20 de luni fiecare.

Contract de lucrari ingineresti, de circa 16 mil euro, cu o singura oferta

Autostrada Buzău – Focșani

Constructorul roman UMB este bine mobilizat

De asemenea, directorul general CNAIR Cristian Pistol a verificat și șantierele celor patru loturi ale Autostrăzii Buzău – Focșani.

Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL este bine mobilizată în teren și face tot posibilul să finalizeze cât mai repede construcția acestui sector din Autostrada Moldover A7.

Reprezentanții constructorului spun că treptat vor crește mobilizarea și ritmul de lucru pentru a termina lucrările pe cei 82,44 km de autostradă dintre Buzău și Focșani înainte de termenele contractuale de finalizare.

Tronsonul 1: Buzău – Vadu Pașii

Stadiul lucrărilor la drumul de 4,6 km este de 26,5%.

Durata contractului de execuție este de 20 de luni, iar valoarea este de 689,28 milioane de lei fără TVA.

Tronsonul 2: Vadu Pașii – Râmnicu Sărat

Stadiul actual la acest drum este de 27%.

Drumul are lungimea de 30,8 km.

Valoarea contractului este de 1,31 miliarde de lei, durata fiind de 26 de luni (execuție).

Tronsonul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni

Stadiul actual fizic pe cel mai lung tronson (acesta are 36,1 km) este de 27%.

Durata contractului este de 26 de luni, iar valoarea de 1,46 miliarde de lei.

Tronsonul 4 Mândrești Munteni – Focșani (10,94 km)

Acest tronson are 10,94 km.

Stadiul actual fizic este de 29%, acesta fiind cel mai avansat până acum.

Durata contractului este de 20 de luni (execuție).

Valoarea contractului este de 763,72 milioane de lei fără TVA.

Finanțarea pentru cele patru loturi este efectuată cu fonduri din Programul Național De Redresare și Reziliență.

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie – decembrie 2023

Revista Arena Constructiilor nov-dec 2023

Sus