Oferte locuri de munca top

AFI Europe România: veniturile continuă să crească

AFICentrul comercial AFI Palace Cotroceni, activul cel mai mare și mai important al companiei AFI Europe România situat în București, a generat în trimestrul II 2015 un venit operațional net  de 7,8 milioane de euro, reprezentând o creștere de 7% comparativ cu 2014, şi 15,2 milioane de euro în semestrul 1 2015, rezultat mai mare cu 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Venitul operațional net al AFI Europe România a crescut cu 8,3% în trimestrul II 2015 faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, ajungând la 10 milioane de euro.
Pe primele şase luni ale anului a fost înregistrat un venit operaţional net de 20 de milioane de euro, arată ultimul raport al companiei.

Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni (cifra de afaceri), cu excepția hipermarketului, au crescut cu 6% în trimestrul 2 şi cu 7,5% în semestrul 1 2015, în comparație cu aceleași perioade ale lui 2014.
Rata de ocupare a AFI Palace Cotroceni este aproape de 99%, inclusiv spațiile adiționale oferite de prima extindere a mall-ului,care a fost finalizată în trimestrul II.

Venitul operațional net al centrului comercial AFI Palace Ploiești a fost de peste 2 milione de euro în semestrul I 2015.
Rezultatele înregistrate de mall arată o creştere semnificativă a vânzărilor retailerilor (cifra de afaceri), de 20% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a lui 2014. Gradul de ocupare actual al mall-ului din Ploiești rămâne constant la 99%.

David Hay, CEO AFI Europe România, a precizat:„În prezent, portofoliul din România cuprinde o suprafață închiriabilă de 150.000 mp, cu o rată de ocupare medie a tuturor activelor generatoare de venit de peste 98%. O suprafață totală închiriabilă adițională de 32.000 mp urmează să fie adăugată portofoliului nostru la finalizarea AFI Park 4&5. Rezultatele financiare excelente susțin planurile noastre de dezvoltare în România, inclusiv noul centru comercial care va fi dezvoltat în Brașov (GLA: 45.000 mp), proiectul de birouri ce va fi dezvoltat pe Bulevardul Progresului din București (GLA: 50.000 mp) și proiectul cu destinație mixtă din Bucureștii Noi (peste 300.000 mp), a căror construcție fiind planificată să înceapă în 2016.”

Compania mamă a AFI Europe, AFI Properties, a înregistrat o creştere a profitului cu 14 milioane de euro în semestrul 1 2015, rata de creştere fiind similară cu cea înregistrată în aceeaşi perioadă a anului trecut.
Profitul operaţional a crescut cu 62% în trimestrul 2 până la 20 de milioane de euro, în comparaţie cu trimestrul 2 2014.

În prezent, AFI Properties, prin subsidiarele sale, dezvoltă 90.000 de metri pătraţi de spaţii de birouri (dintre care 32.000 mp în Bucureşti) şi 500 de unităţi rezidenţiale.

Sus