Oferte locuri de munca top

A fost ales constructorul pentru largirea la patru benzi a DN1A

A fost desemnat câștigătorul contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de lărgire la patru benzi a DN1A, sectorul cuprins între Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila – Mogoșoaia (judetul Ilfov), a anunțat directorul general CNAIR, Cristian Pistol.

Oferta câștigătoare are valoarea de 61,56 milioane lei (fără TVA), față de valoarea minimă estimată de 85,5 milioane lei fără TVA.

Finanțarea este din fonduri europene nerambursabile.

Antreprenor a fost aleasă asocierea Maristar Com SRL (lider) – Hydrostroy AD, care va avea la dispoziție două luni pentru proiectare și zece luni pentru execuția lucrărilor.

Contractul prevede următoarele lucrări:

Intersecția DN1A cu DNCB:

La sensul giratoriu existent, pentru a permite o capacitate și o fluență mai mare a traficului, se vor amenaja benzi suplimentare de viraj la dreapta din DNCB (Otopeni) către DN1A (Mogoșoaia) si din DN1A (Mogoșoaia) către DNCB (Chitila).

TOPUL DRUMARILOR: Pe trend ascendent, spre un adevarat boom

Intersecția DN1A cu Șoseaua Chitila – Pădure:

Se va realiza un sens giratoriu, pentru a permite o capacitate și o fluență mai mare a traficului astfel:

– pe direcția București – Buftea se vor realiza două benzi de circulație respectiv o bandă cu lățimea părții carosabile de 4.00 m dedicată pentru virajul la stânga sau mersul înainte prin sensul giratoriu; o bandă cu lățimea părții carosabile de 5.00 m dedicată mersului înainte fără a trece prin sensul giratoriu sau virajului dreapta, către Soseaua Chitila – Pădure

– pe relația Buftea – București se va realiza o bandă de circulație cu lățimea de 5.00 m dedicată pentru mersul înainte prin sensul giratoriu sau virajului de dreapta către Șoseaua Chitila – Pădure.

– pe relația Buftea – Șoseaua Chitila – Pădure se va realiza o bandă cu lățimea de 5.00 m dedicată virajului de dreapta

– pe relația Șoseaua Chitila – Pădure – Buftea, se va realiza o bandă de circulație cu lățimea de 4.00 m, dedicată pentru virajului de stânga, sau virajului de dreapta către București, prin sensul giratoriu.

– pe relația Șoseaua Chitila – Pădure – București, se va realiza o bandă de circulație cu lățimea de 6.00 m, dedicată virajului de dreapta.

Intersecția DN1A cu Strada Valea Parcului:

Va fi amenajată o bandă de viraj la stânga dinspre București, pentru a putea permite o circulație fluentă către Buftea.

Contractul va putea fi semnat după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea acestora.

Pentru atribuirea acestui contract au depus oferte:

* Ofertant unic: Tracon S.R.L.,

* Ofertant unic: Viarom Construct,

* Asocierea: Ibb-Hib Romania (lider), IBB Haus -und Industriebau GmbH,

* Asocierea: Bog’art (lider), Alpenside

* Asocierea: Maristar Com (lider), Hydrostroy Ad,

* Asocierea: X-Way Infrastructure (lider), En Electric Proiect Office.

 

 

Citiți revista Arena Construcțiilor nr. 7/octombrie 2023

Revista Arena Constructiilor octombrie 2023

Sus