După semnarea contractului pentru proiectarea și execuția Lotului 2 din Inelul Rutier Oradea, edilii bihoreni au mai încheiat un contract pentru infrastructura rutieră.
Este vorbade contractul de reabilitare a drumului județean DJ 190G, dintre Almașu Mare și limita cu județul Sălaj.
În urma evaluării celor 13 oferte depuse pentru proiectarea și execuția lucrărilor a fost desemnat câștigător constructorul Carier SRL. Valoarea contractului este de 17 milioane lei, fără TVA. Finanțarea va fi asigurată din fondurile proprii ale Consiliului Județean Bihor.
Termenul de proiectare și realizare a lucrărilor este de 16 luni de la emiterea ordinului de începere a serviciilor (3 luni pentru proiectare, 13 luni pentru execuția lucrărilor).
Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Călin Gal, a precizat: ”Ne propunem ca până la sfârșitul anului 2024 circulația între cele două județe, pe teritoriul Comunei Balc, să se desfășoare pe noul drum modernizat.”
Partea carosabilă a drumului are o lățime de 5,5 metri, cu două benzi și acostamente de 0,75 metri fiecare. Pentru consolidarea drumului și asigurarea scurgerii apelor sunt proiectate, printre altele, podețe tubulare, drenuri longitudinale și parapete de siguranță cu protecție ridicată.
Oferta castigatoare pentru construirea unei centuri ocolitoare va fi reevaluata
Lotul 2 din Inelul Rutier Oradea are constructor
În urma evaluării ofertelor depuse în cadrul licitației pentru proiectarea și execuția Inelului Rutier Metropolitan a fost desemnat câștigătorul pentru Lotul 2.
La procedura de achiziție publică au fost depuse 6 oferte. Oferta câștigătoare aparține firmei Porr Construct SA și are valoarea de 81,6 milioane lei, fără TVA.
Proiectul va fi finanțat prin Programul Național „Anghel Saligny”, din alocările pentru Municipiul Oradea și Consiliul Județean Bihor.
Inelul rutier metropolitan va avea o lungime de 17 kilometri și va fi prevăzut cu o bandă pe fiecare sens de circulație. Execuția lucrărilor va fi realizată pe două loturi. Primul tronson are o lungime de 9 kilometri și este cuprins între Nojorid și viaductul care va fi construit peste DN76, la ieșirea din Băile Felix.
Cel de-al doilea sector de drum, de 8 kilometri, pornește de la acest viaduct și ajunge în Oșorhei, ocolind localitățile Băile 1 Mai și Cheriu.