Oferte locuri de munca top

Primul contract semnat pentru modernizarea unui lot din CF Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor

A fost semnat un contract de aproape 2,12 miliarde lei fără TVA pentru electrificarea și modernizarea infrastructurii și suprastructurii feroviare.

Este primul contract semnat pentru un lot din calea ferată Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor (166,2 km) și anume lotul 3 Poieni Aleșd, după cum a anunțat Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.

Finanțarea este din fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 – Transport sustenabil.

Contractul a fost semnat de CFR SA cu Asocierea FCC Construccion – Gulermak – Ccn lot 3 Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor.

Asocierea Fcc Construccion – Gulermak – Ccn lot 3 Cluj Napoca – Oradea – Episcopia Bihor, desemnată câștigătoare în luna octombrie, va elabora proiectul tehnic și va executa lucrările de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 km/h pe secțiunea Poieni – Aleșd, în lungime de 52,74 km.

Asocierea se va ocupa inclusiv de lucrări civile în stațiile Bratca și Aleșd, în cele 7 halte de mișcare – Ciucea, Lacu Crișului, Piatra Craiului, Bulz, Șuncuiuș, Vadu Crișului, Butan -, 6 puncte de oprire – Valea Drăganului, Negreni, Stâna de Vale, Bălnaca, Vadu Crișului, Aleșd.

Peste 24 mil euro pentru modernizarea a doua gari

De asemenea, aceasta se va ocupa de lucrări de modernizare a lucrărilor de artă și anume:

* 10 poduri

* 91 podețe

* 2 tuneluri -Șuncuiuș (191 m), Peștera (86,20 m)

* 2 pasaje denivelate noi, la km 571+588 și km 590+950

* sisteme automate de semnalizare la 31 de treceri la nivel cu calea ferată

* lucrări specifice de exploatare feroviară

* lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 și GSM-R) pe întregul traseu

* pasarele pietonale în stațiile CF Bratca și Aleșd;

* clădire de călători nou-proiectată în Hm Ciucea;

* panouri fonoabsorbante pe o lungime totală de 32,635 km;

* clădire de mentenanță nou – proiectată în Hm Ciucea;

* rampe de încărcare-descărcare în stațiile Bratca și Aleșd, dar și în Hm Ciucea, Piatra Craiului, Vadu Crișului;

* substație de tracțiune nouă în zona Hm Butan.

Durata de implementare a contractului este de 42 de luni, din care 6 luni pentru proiectare și 36 de luni pentru execuția lucrărilor.

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/ noiembrie-decembrie  2022

Sus