A fost semnat contractul pentru modernizarea unui lot din DN71, cu singurul ofertant care s-a arătat interesat de acest proiect. Al doilea lot, din cadrul contractului licitat, a fost anulat administrativ.
Traseul în plan se desprinde din DN7 la km. 30+810 din localitatea Bâldana, traversează orașul Răcari și localitățile Ghergani, Bâlteni, Contești, Crângași, Cuza – Vodă, Mircea – Vodă, Ilfoveni, Brătești, Ulmi și continuă până la intrarea în municipiul Târgoviște, având caracteristicile unui drum de șes.
Contractul a fost semnat pe 30 decembrie cu asocierea Aqua Parc SRL – Mavgo Holding SRL –HydrostroY AD – VDH AD (Vodstroi 98 AD) – Bdu Maxi Construct SRL.
pentru lotul 1- Modernizare DN71 Bâldana – Târgoviște – Sinaia, km. 0+000 – km. 44+130 lărgire la 4 benzi de circulatie șii km. 51+041 – km. 109+905 drum la 2 benzi : Sector 1: Bâldana – Târgoviște km. 0+000 – km. 44+130 – Drum la 2 benzi) .
Valoarea contractului este de 587.664.162 de lei (fără TVA), valoarea totală estimată a contractului fiind inițial de 670.351.901 de lei (fără TVA).
Proiectul inițial avea două loturi, dar Lotul 2 a fost anulat administrativ. Este vorba de Târgoviște – Sinaia km. 51+041 – km. 109+905 – Drum la 2 benzi.
Valoarea estimată a contractului pentru Lotul 2 a fost de 896.679.930 de lei, fără TVA.
Pentru primul lot atribuit există posibilitatea de subcontractare pentru următoarele activități:
* elaborare documentații tehnice, verificare tehnică de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de execuție, elaborare proiect tehnic și detalii de execuție, asistență tehnică din partea proiectantului;
* relocare rețele electrice, rețele iluminat public, rețele transport și distribuție gaze naturale, rețele transport țiței și motorină, rețele de telecomunicatii, rețele de apă și canalizare
* relocare, mutare, protejare cabluri CF și lucrări îmbunătățiri funciare;
* realizare studiu geotehnic;
* identificare și curățare teren de muniții neexplodate;
* realizare studii topografice;
* activități de execuție piloți forați;
* servicii arheologice;
* realizare de marcaje rutiere;
* sistem de drenare/scurgere ape pluviale, acces proprietăți, podețe, parcări.
Proiectul va fi finanțat din fonduri europene, prin Programul Operational Infrastructura Mare – POIM.
Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2020