Proiectul de construire a unei variante ocolitoare a Constanţei se ridică la peste 800 de milioane de lei plus TVA. Din aceasta peste 220 de milioane de lei reprezintă contribuţia nerambursabilă a Uniunii Europene prin Fondul de Coeziune, diferenţa fiind asigurată prin bugetul de stat şi din alte surse de finanţare.
Banii vor merge către construcţia a 22 km de drum cu profil de autostradă, având ca punct de pornire nodul rutier de legatură cu DN2A, aflat în vecinătatea oraşului Ovidiu şi punct final poarta 9 a Portului Constanţa Sud, potrivit informaţiilor furnizate de CNADNR.
Deja, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Nationale a semnat contractul pentru scoaterea din circuitul agricol a terenurilor aferente viitoarei centuri a Constanţei.
Astfel contractul de prestări servicii pentru întocmirea documentaţiei de scoatere definitivă din circuitul agricol a terenurilor care fac obiectul coridorului de expropriere a obiectivului de investiţii „Varianta de ocolire a municipiului Constanţa” a fost câştigat de Carpotrop SRL. Valoarea contractului este de peste 71.000 de lei plus TVA iar durata de întocmire a documentaţiei a fost stabilită la 2 luni de la atribuire, respectiv 10 mai 2015.
Acest articol este o pacaleala de 1 Aprilie? Sau „opera” unui ziarist incompetent si complet rupt de realitate?
Serios, voi pe ce lume traiti? Si mai aveti pretentia ca lumea sa plateasca abonamente…