Oferte locuri de munca top

2014 – an de promovare pentru Thermomax

George Moldoveanu, director executiv Thermomax

George Moldoveanu, director executiv Thermomax

Piața materialelor de construcții a avut de suferit în 2014, consecințele fiind resimțite în principal de segmentul de termoizolare.
George Moldoveanu, directorul executiv al Thermomax, menționează că anul 2014 a fost mai greu, comparativ cu 2013: „Compania noastră produce un sistem termoizolant de anvelopare a clădirilor, respectiv panouri Thermomax de tip sandwich, având la exterior un strat de tablă ambutisată și vopsită din aluminiu, un strat izolator din spumă rigidă de poliuretan, iar la interior o barieră de vapori din folie de aluminiu. Anul 2014 a fost un an de promovare a produsului nostru. În ceea ce privește realizările din anul 2014, vă pot spune că avem satisfacția că tot mai multe societăți de proiectare și asociații de proprietari au solicitat ca soluție de termoizolare a clădirilor sistemul Thermomax.”
Planurile de dezvoltare a Thermomax au fost influențate în acest an de mai mulți factori negativi, însă un rol important îl deține modalitatea de departajare din caietul de sarcini în care cel mai mare punctaj revine prețului cel mai mic.
„Din punctul meu de vedere, prețul cel mai mic dăunează calității și durabilității lucrării”, consideră George Moldoveanu, care adaugă că în perioada următoare fondurile europene accesate de instituțiile publice pentru eficientizarea consumului de energie în cadrul Programului Operațional Regional 2014 – 2020 joacă un rol important în dezvoltarea afacerilor din acest sector.
„Din ce în ce mai mulți beneficiari au înțeles faptul că, pentru a accesa mai rapid banii proveniți din fonduri europene, trebuie să aleagă un sistem de termoizolare care să fie folosit pe toată perioada anului, indiferent de condițiile atmosferice și, de asemenea, au înțeles beneficiile sistemului Thermomax. Cum bine știm, în lucrările finanțate din fonduri europene, acestea se deblochează doar în momentul în care s-a încheiat lucrarea”, precizează directorul executiv al Thermomax.
Pentru anul 2015, compania a prevăzut un buget pentru promovarea sistemului Thermomax în rândul arhitecților, asociațiilor de proprietari, firmelor de proiectare, precum și al oricăror alte persoane care dețin o clădire al cărei consum de energie trebuie eficientizat.
„După acest an de muncă susținută pentru promovarea sistemului Thermomax avem încredere că anul 2015 va fi un an mai bun și nu doar pe segmentul nostru, ci pentru întreaga piață a materialelor de construcții”, conchide George Moldoveanu.

Sus