Lucrările pentru modernizarea DN7 pe sectorul Bâldana – Titu au ajuns la un stadiu fizic de peste 80% și, în prezent, constructorul lucrează intens la poduri.
Finalizarea construcției podului nou peste râul Dâmbovița din Lungulețu va permite o circulație aproape normală în zonă pe un profil de două benzi până la finalizarea refacerii podului vechi alăturat acestuia, a transmis Ionuț Săvoiu, secretar de stat la Ministerului Transporturilor.
El speră ca ”și acest lucru sa se înfăptuiască până la începutul lunii august asa cum au promis constructorii”.
Modernizarea sectorului de circa 4 km din intravilanul Sălcuța va începe în maxim o lună prin relocarea conductelor Distrigaz.
Relocarea rețelei de canalizare cu vacuum a fost deja realizată de Compania de Apa Târgoviște Dâmbovița.
Relocarea retelei electrice de distribuție se va face pe măsură ce lucrările la rețeaua de gaze vor fi efectuate. Vor urma lucrările la drum.
”Imediat ce vom avea la CNAIR un termen final planificat aprobat si pentru lucrările din Sălcuța voi anunța”, a precizat Ionuț Săvoiu.
Contractul pentru proiectare și execuție lărgire la 4 benzi DN 7 Baldana-Titu km 30+950 – km 52+350 a fost semnat pe 22 martie 2022 cu ofertantul câștigător Cosedil SPA Italia (lider), Chirulli Andrea, Total Road, Bit Invest, la prețul de 242.358.974 lei fără TVA.
În septembrie anul trecut a fost semnat contractul de finanțare prin Programul Transport 2021-2027 pentru faza 2 a acestui proiect, ceea presupune fonduri nerambursabile de circa 47,4 milioane lei (40% din valoarea proiectului).
Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/iulie – august 2025