Oferte locuri de munca top

Schimbari in functiile de top ale ministerelor

Încep să aibă loc mutări din funcții în cadrul ministerelor.

Astfel, la Ministerul Finanțelor noul secretar de stat este Ráduly Róbert Kálman. El a preluat postul dnei Carmen Moraru care a fost numită secretar de stat în cadrul Ministerului Investițiilor și Proiectelor Europene, unde .

Ministrul Finanțelor, Tanczos Barna a anunțat comasarea unor instituţii ale statului, fără concedieri masive. El a explicat că în procesul de comasare a instituțiilor vor avea loc „plecări naturale”.

„Îmi doresc ca cei care au făcut performanţă în instituţiile publice să facă performanţă şi în mediu privat”, a mai spus ministrul.

De asemenea, în cadrul Administrației Fondului pentru Mediu (AFM), care ține de ministerul Mediului, a fost eliberat din funcție la cerere președintele Laurențiu Adrian Neculaescu, cu rang de secretar de stat al AFM. Îi va ține locul Adrian Corbu, vicepreședintele, care va exercita atribuțiile președintelui până la numirea conducătorului instituției.

La Ministerul Energiei, ministrul Sebastian Burduja a anunțat desființarea posturilor vacante și reducerea schemei de personal, în vederea reducerii costurilor.

„Vom iniţia în perioada următoare un proiect de reorganizare a ministerului Energiei. Este unul dintre cele mai suple ministere. Avem 280 de colegi, iar nivelul de salarizare este cel mai mic din Guvernul României. Cu toate acestea, consider că întotdeauna e loc de o eficiență mai bună. Astfel, vom desființa toate posturile vacante (aprox. 80) și vom reduce schema de personal, astfel încât toţi colegii vor da concurs şi vor rămâne cei care merită, muncesc și livrează performanță”, a declarat Sebastian Burduja.

Acesta a mai spus că orice formă de risipă trebuie oprită cât mai repede.

Măsurile pe care le propune ministrul includ:

– Reducerea posturilor de conducere – mai puțini șefi;

– Scăderea cheltuielilor totale cu salariile și reducerea personalului administrativ – mai puțini oameni care stau și plimbă hârtii prin birouri, fără impact în activitățile productive;

– Reducerea cheltuielilor cu bunurile și serviciile (carburant, consultanță, mobilier etc.);

– Reducerea cu cel puțin 50% a cheltuielilor de protocol și sponsorizări;

– Stoparea angajărilor pe anul în curs, cu excepțiile de rigoare (cazuri strict necesare pentru funcționarea companiilor, de ex., operatori pentru camere de comandă).

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2024

Revista Arena Constructiilor noiembrie-decembrie 2024

Sus