Cererea de finanțare privind elaborarea documentațiilor tehnice pentru 58 de poduri amplasate pe rețeaua rutieră națională a fost depusă de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă prin POIM 2014 – 2020.
Obiectivul specific al proiectului este elaborarea/actualizarea studiilor de fezabilitate/DALI pentru cele 58 de poduri.
Astfel, cele 58 de obiective avute în vedere sunt următoarele:
- Podul rutier la Arginești, peste Jiu, pe DN 6 km 268+371, jud. Mehedinți;
- Consolidare pod pe DN 7 km 397+806 la Mintia, jud. Hunedoara;
- Pod pe DN 68A km 27+377, loc. Dumbrava, jud. Timiș;
- Consolidare pod pe DN 7 km 481+901 la Bârzava, jud. Arad;
- Consolidare pod pe DN 7B km 0+258 la Turnu, jud. Arad;
- Consolidare pod pe DN 7B km 9+683 la Turnu, jud. Arad;
- Consolidare pod pe DN 59 km 16+385, la Șag, jud. Timiș;
- Pod pe DN 66A km 20+508 peste pârâul Sterminos, la Uricani, jud. Hunedoara;
- Pod pe DN 74 km 21+020 peste pârâu, la Buceș, jud. Hunedoara;
- Pod pe DN 79A km 12+254, la Aciuța, jud. Arad;
- Pod pe DN 68A km 20+578 peste pârâul Glavița, Traian Vuia, jud. Timiș;
- Pod pe DN 68A km 69+730, peste pârâul Dobra, jud. Hunedoara;
- Pod pe DN 7 km 459+585, la Hălăliș, jud. Arad;
- Consolidare pod pe DN 7 la km 378+534, la Simeria, jud. Hunedoara;
- Consolidare pod pe DN 57B la km 66+274, la Prigor, jud. Caraș-Severin;
- Consolidare pod pe DN 7 km 489+185, peste pârâul Nadăș la Conop, jud. Arad;
- Pod pe DN 6 km 393+364, loc. Plugova, jud. Caraș-Severin;
- Pod pe DN 79A km 2+311, loc. Vârfurile, jud. Arad;
- Podet pe DN 59F km 21+268, Vălcani (Sânnicolau Mare), jud. Timiș;
- Pod pe DN 57B km 27+657, Oravița, jud. Caraș-Severin;
- Pod pe DN 58 km 21+178, Brebu, jud. Caraș-Severin;
- Pod pe DN 58B km 23+167, Bocșa, jud. Caraș-Severin;
- Pod pe DN 58B km 24+972, Bocșa, jud. Caraș-Severin;
- Pod pe DN 68 km 14+794, Glimboca, jud. Caraș-Severin;
- Pod pe DN6, km 638+462 peste Canal Mureșel, la Cenad, jud. Timiș;
- Pod pe DN68A, km 74+138, peste Râul Lăpușnic, loc. Lăpușnic, jud. Hunedoara;
- Consolidare pod pe DN 24B km 42+092 peste Prut, Albița-Leușeni, jud. Vaslui;
- Consolidare pod pe DN 24 km 219+527, peste Prut, Sculeni, jud. Iași;
- Pod pe DN 26A km 0+500, peste râul Prut, Oancea-Cahul, jud. Galați;
- Pod pe DN 2E km 57+400, la Clit, jud. Suceava;
- Pod pe DN 13A km 32+719, Sărățeni, jud. Harghita;
- Pod DN 13A km 42+065, Praid, jud. Harghita;
- Pod pe DN 13A km 88+476, Satu Mare, jud. Harghita;
- Pod pe DN 13A km 97+087, la Homorod Băi, jud. Harghita;
- Pod pe DN 15E la km 11+340, la Ceaușu de Câmpie, jud. Mureș;
- Pod DN 15 Km 215+412, com. Corbu, jud. Harghita;
- Pod DN 15 Km 219+206, loc. Tulgheș, jud. Harghita;
- Pod DN 1A Km 179+394, Săcele, jud. Brașov;
- Pod DN 1A Km 179+680, Săcele, jud. Brașov;
- Pod DN 1A Km 179+817, Săcele, jud. Brașov;
- Podet DN 12 km 48+001, loc. Băile Tușnad, jud. Harghita;
- Podet DN 12C km 16+927, Lacu Roșu, jud. Harghita;
- Podet DN 13A km 110+861, loc. Vlăhița, jud. Harghita;
- Podet DN 13A km 27+557, loc. Sărățeni, jud. Harghita;
- Podet DN 15 km 198+824, Borsec, jud. Harghita;
- Podet DN 10 km 123+600, com. Teliu, jud. Brașov;
- Podet DN 10 km 125+100, com. Teliu, jud. Brașov;
- Podet DN 10 km 95+004, com. Sita Buzăului, jud. Covasna;
- Podet DN 11 km 82+216. com. Bretcu, jud. Covasna;
- Podet DN 11B km 23+054, com. Plăieșii de Jos, jud. Harghita;
- Podet DN 11B km 23+997, com. Plăieșii de Jos, jud. Harghita;
- Podet DN 12 km 86+265, loc. Siculeni, jud. Harghita;
- Podet DN 13A km 105+992, loc. Vlăhița, jud. Harghita;
- Pod pe DN 10 km 134+053 peste Tărlung la Stupinii Prejmerului, jud. Brașov;
- Pod DN 17C km 23+430, loc. Năsăud, jud. Bistrița-Năsăud;
- Pod DN 17C km 59+327, loc. Romuli, jud. Bistrița-Năsăud;
- Pod DN 17C km 59+733, loc. Romuli, jud. Bistrița-Năsăud;
- Pod DN 18 B km 24+097, loc. Copalnic Mănăștur, jud. Maramureș.
Acțiunile proiectului vizează, printre altele, asigurarea unei stări de viabilitate adecvată unor drumuri naționale, reprezentând artere rutiere de importanță crescută, prin intervenții punctuale de construcție sau de reabilitare a unor poduri amplasate pe aliniamentul acestora.
Aceste intervenții vor asigura menținerea unei conectivități corespunzătoare pe rețeaua de drumuri naționale din zona de incidență a obiectivelor de investiții.
Prin implementarea proiectului se intenționează asigurarea documentațiilor tehnice atât pentru modernizarea/reabilitarea unor poduri existente, precum și pentru construirea unor poduri noi.
Durata proiectului este de 22 de luni.
Valoarea totală a proiectului este de 11.569.334 de lei. Acesta va fi finantat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020 astfel:
* 85% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională – 8.371.501 lei;
* 15% contribuția proprie – 1.477.324 de lei.
Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 1/martie 2021
…numai judete pnl-iste,usr-iste, udmr-iste…..restul romanilor ,doar cotizeaza si …….!???…..la acesti guvernanti se vede educatia si grija pt tara…..asteptam alegerile …..