Oferte locuri de munca top

Pe ruta CFR Bucuresti – Giurgiu se va circula mai rapid

Sunt în pregătire investiții de peste 450 milioane de euro pentru modernizarea căii ferate București – Giurgiu, care a fost printre primele proiecte de infrastructură feroviară construite în țara noastră.

Operatorul feroviar CFR a demarat lucrările de modernizare pentru infrastructura rutieră pentru o rută care a creat pasagerilor mari probleme, întrucât un traseu de doar 65 de kilometri este parcurs de trenurile CFR în trei ore.

Lotul 1 în curs de recepție, Lotul 2 în licitație

Circulaţia pe noul pod feroviar din localitatea Grădiştea s-a redeschie pe 1 iunie a.c.. Astfel, legătura feroviară între Capitală şi sudul reţelei, pe ruta directă Bucureşti Nord – Bucureşti Progresu – Vidra – Grădiştea – Comana – Giurgiu (şi retur), va dura circa două ore.

Modernizarea căii ferate între staţiile Vidra şi Comana – Lotul I – a avut ca obiectiv proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru reconstrucţia podului peste râul Argeş, între staţiile Vidra şi Comana, un tronson în lungime de 12,02 km.

Circulația trenurilor se va realiza pe ruta direct Vidra – Grădiștea – Comana, pentru trenurile de călători, iar pentru trenurile de marfă, se va realiza în continuare prin Videle.

În 23 mai 2024, CFR SA a lansat licitația publică pentru proiectarea și execuția lucrărilor

de modernizare a Lotului 2 liniei de cale ferată București –  Giurgiu Nord Frontieră. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 1 iulie 2024.

Valoarea estimată a achiziției publice pentru Lotul 2 este de 2.259.457.149 lei, fără TVA, iar sursa de finanțare va fi asigurată din fonduri nerambursabile și de la bugetul de stat.

Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de trei ani, din care 6 luni proiectare și 30 de luni execuție.

Peste 32 mil euro, pentru modernizarea a doua sectoare de DJ

Contractul pentru Lotul 2, în lungime de 93,45 km (fără intervalul Vidra – Comana, inclus în Lotul 1), cuprinde și lucrări de electrificare și de semnalizare, prin implementarea sistemului tehnic european de management al traficului și control al vitezei trenului.

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 4/iunie 2024

3 Comentarii

  1. Marian said:

    Rusine CFR! Linia a fost constrita in 3 ani . S-a dat in functie in 1869,iar distanta Bucuresti Giurgiu era parcursa in 2,5 ore!
    Comparati dvs. De fapt cauza principala a starii in care a ajuns CFR-ul este faptul ca la conducerea companiei si a regionalelor sunt absolut aceasi oameni care se rotesc in funtie de ce partid este la putere.

  2. Mimi said:

    Nu știu de ce lotul 2 nu s-a terminat odată cu lotul 1, nu au fost bani, nu trebuia făcut să aibă viteza așa cum are lotul , la Daia merge restricționat, a durat prea mult, nu știu care a fost motivul, dar prima linie ferată a țării trebuia de mult repusă în fu cțiune!! S-a tergiversat mult până au început lucrările…..!!!!?????

  3. Anonim said:

    În Austria distanta aceasta [70km]este făcută în 60 minute cu oprire în 7,8 statii sau 24 minute fara oprire .

Sus