Oferte locuri de munca top

Oprescu va reconstrui hala Matache

116.JPG Hala Matache va fi reconstruita printr-un parteneriat public privat, a dat asigurari primarul Capitalei, Sorin Oprescu, duminica, 12 ianuarie, cu ocazia inaugurarii primului tronson al bulevardului Buzesti-Berzei-Uranus.
Lucrarile de refacere vor avea in vedere pastrarea formei si volumului pe care aceasta cladire le-a avut in anii „30.
Monumentul istoric „hala Matache” a fost demolat in primavara anului trecut, in ciuda opozitiei organizatiilor neguvernamentale, pentru a face loc diametralei Buzesti-Berzei-Uranus. Asociatia „Salvati Bucurestiul” a sustinut un proiect prin care diametrala ar fi putut fi realizata fara demolarea halei.
Lucrarile la prima etapa a diametralei, Piata Victoriei- Vasile Parvan, au fost deosebit de complexe si au presupus reabilitarea si modernizarea caii rutiere cu minim doua benzi pe sens si banda pentru biciclisti. Astfel, suprafata cu care s-a largit bulevardul este de 40.000 mp, o crestere de 50% fata de suprafata initiala.
De asemenea, lucrarile au constat si in modernizarea si reabilitarea trotuarelor, modernizarea liniilor de tramvai, modernizarea iluminatului public, dar si amenajarea spatiului pietonal si a spatiului verde adiacent.
Totodata, a fost reorganizat si refacut intregul sistem de retele edilitare (apa, gaze, energie electrica) si a fost implementat pe toata suprafata bulevardului (2 km) sistemul NetCity.
In ceea ce priveste urmatoarele doua etape ale Diametralei Nord-Sud, Buzesti-Berzei-Uranus (etapa a II a – Vasile Parvan-intersectia Calea Rahovei cu bulevardul Tudor Vladimirescu si etapa a III a – intre intersectia Calea Rahovei cu Tudor Vladimirescu, pana la Gara Progresul), primarul general a explicat ca „vom continua proiectul cu largirea Podului Hasdeu, tunelul subteran pe sub Dealul Parlamentului, intre cladirea Parlamentului si Catedrala Mantuirii Neamului, pana la intersectia cu Tudor Vladimirescu. Bulevardul Tudor Vladimirescu este revizuit si terminat, iar de acolo ne vom indrepta catre Gara Progresul, catre iesirea din Bucuresti, in asa fel incat, intr-un timp scurt, sa se poata parcurge Bucurestiul de la nord la sud.”

Sus