MCA Grup, producator local de usi de garaj si rulouri exterioare pentru ferestre, a incheiat anul 2013 cu afaceri de 8 milioane de euro, in usoara scadere fata de anul anterior. Exporturile au contribuit cu aproximativ 25%, aport de doua ori mai mare comparativ cu 2012, in timp ce vanzarile pe piata interna s-au redus.
MCA Grup a bugetat pentru 2014 investitii de peste 800.000 de euro, vizand intergarea unor noi categorii de produse si dezvoltarea capacitatii de productie a altora mai vechi.
Scaderea locala este generata si de mentinerea calitatii ridicate a produselor MCA si implicit a pretului, politica pe care compania o va urma si in 2014, contrar tendintelor pietei de scadere a pretului in detrimentul calitatii. Principiul pe care se orienteaza compania este de a corespunde clientilor care aleg produsele dupa calitate, siguranta si servicii asociate, si nu pe criteriul pretului minim „cu orice pret”.
Referitor la evolutia business-ului Kuma in anul curent Ciprian Oprea, CEO MCA Grup, a declarat:
„Credem in continuare in cresterea exportului, experienta ne-a dovedit ca avem ce oferi. Obiectivul nostru pentru anul in curs este de crestere cu 20%, bazata in principal pe dezvoltarea pietelor externe.”