Oferte locuri de munca top

MC finalizează lansarea noului brand şi repoziţionarea portofoliului

mc“ Be Sure. Build Sure” (“Fi Sigur. Construieşte Sigur.”) –

Noul slogan MC-Bauchemie, introdus ca parte a noul său concept de branding și poziționare, este acum o prezenţă permanent sub sigla MC. Noul brand “MC” a adus, deasemenea, un portofoliu de produse şi servicii cu o nouă structură care pune accent pe grupuri de companii ţintă şi segmente de piaţă: MC pentru Industria Betonului (Concret Industry), MC pentru Infrastructură şi Industrie (Infrastructure & Industry) şi MC pentru Construcţii (Buildings).

Construim Încredere: MC Bauchemie oferă promisiunea performanţei

Scopul noii poziționări a MC și sloganul „Fii Sigur. Construieşte Sigur ” este de a transmite în mod clar, la nivel emoțional, angajamentul companiei pentru excelenţa în construcții. “Clienţii noştrii sunt sub presiunea responsabilităţii atât pentru ei înşii cât şi pentru alţii. Intenţia noastră este de a da sentimentul de încredere şi siguranţă,” afirmă  Nicolaus Müller – fiul asociatului la conducerea MC-Bauchemie GmBh, Dr. Claus-M. Müller, în acest moment aflându-se ca Director de Vânzări al MC Bauchemie in Brazilia – descriind, aspectul de bază al noului concept de poziţionare, dezvoltat sub îndrumarea sa. “Ne dorim să obţinem acest lucru zi de zi, cu sistemele noastre de produse calitative, cuprinzătorul nostru know-how şi prin strânsele relaţii de colaborare şi parteneriat.” Acestea sunt calităţile pe care le apreciază clienţii MC şi care au condus la dezvoltarea relaţiilor lor cu compania. “Prin noua poziţionar, conferim o nouă, modernă şi îndrăzneaţă expresie filozofiei deja existente. În cele din urmă, ‘Be Sure. Build Sure.’ Transformă noua noastră poziţionare într-o promisiune clară de performanţă clienţilor noştri,” explică Dr. Claus-M. Müller. Sloganul este acum o caracteristică permanentă a logoului MC-Bauchemie. „Utilizarea în limba engleză subliniază prerogativa că MC este o companie activă pe plan internațional. Şi astfel poate fi utilizat peste tot în lume.” specifică Dr. Claus-M. Müller.

Noua structură a portofoliului pentru a uşura relaţia cu clienţii
Noua lansare a brandului “MC” a adus de asemenea  o nouă structură a portofoliului de produse şi servicii,  cu și mai mare accent pe grupuri de companii țintă și segmente de piață: MC pentru Industria Betonului (Concret Industry), MC pentru Infrastructură şi Industrie (Infrastructure & Industry) şi MC pentru Construcţii (Buildings). Acest lucru face chiar mai ușor pentru clienții găsirea a exact ceea ce au nevoie din gama extinsă MC.

În plus: MC uşurează comercializarea produselor speciale oferite prin crearea de “Domenii de Expertiză”.

Pentru mai multe informaţii accesaţi  aici

Persoana de contact 

Florin Acatrineiwww.mc-bauchemie.ro

Sus