Lucrarile la DJ282 Iasi-Botosani vor fi finalizate pana la toamna, a dat asigurari presedintele CJ Iasi, Cristian Adomnitei, aflat intr-o vizita pe santierul proiectului.
„Cele trei companii care au castigat licitatia lucreaza intr-un ritm sustinut, fiind inaintea graficului. Procentul de realizare a lucrarilor este de 45%, iar valoarea decontata este de aproximativ 17 milioane de lei din totalul de 48 milioane de lei. In perioda urmatoare va urma partea mai scumpa a proiectului, care inseamna asternerea straturilor de asflat si trei lucrari de arta foarte importante, reabilitarea a doua poduri cu deschiderea de 21 de metri si consolidarea podului de pe raul Jijia”, a declarat Cristian Adomnitei.
Asocierea SC Eky-Sam SRL Targu Frumos, SC Transporturi Auto SRL Botosani si SC Enviro Construct SRL Iasi a castigat licitatia de executie a lucrarilor la DJ282 Iasi – Botosani. Valoarea contractului este de 48,3 milioane de lei. Asocierea va trebui sa refaca 42,8 kilometri de drum dintre cele doua judete, dar si sapte poduri. Lucrarile trebuie finalizate pana pe 8 ianuarie 2015.
Firmele au impartit drumul in trei sectoare de lucru, dupa cum urmeaza:
1. SC Eky-Sam SRL Targu Frumos (liderul Asocierii)
Va efectua lucrari pe traseul Vladeni – Halceni – Mitoc – Sipote (DJ 282 C, km 18+700 – 25+930; DJ 282, km 14+010 – 51+448), in lungime de 13,668 km.
In prezent a fost turnat stratul de piatra sparta pe o lungime de 12,6 kilometri si stratul de binder pe o lungime de 11 kilometri, urmand a fi turnat stratul de uzura. Se lucreaza intens la stabilizarea drumului aferent digului Halceni. Au fost reabilitate aproape toate podetele de pe tronson.
2. SC Transporturi Auto SRL Botosani
Va efectua lucrari pe traseul Sipote – Plugari (DJ 282 B, km 24+400- 34+837), in lungime de 10,437 km.
Au fost asfaltati 8 kilometri. Se lucreaza la cele doua poduri mari aferente tronsonului (cate unul in fiecare din cele doua comune).
3. SC Enviro Construct SRL Iasi
Va efectua lucrarile aferente sectorului de drum Tiganasi – Vladeni (DJ 282C, km 0+000 – 18+700), in lungime de 18,700 km.
A fost turnat stratul de binder pe o lungime de 7 kilometri si stratul de uzura pr o lungime de 4 kilometri.