Oferte locuri de munca top

Exproprieri pe un tronson din autostrada Bucuresti – Brasov

Guvernul va demara procedurile de expropriere pentru autostrada București – Brașov, pe tronsonul care leagă Capitala de municipiul Ploiești, potrivit unui proiect de Hotărâre pentru care Ministerul Transporturilor așteaptă propuneri și sugestii până la data de 9 aprilie.

Conform Proiectului Tehnic al autostrăzii București – Ploiești este necesară ocuparea unei suprafețe totale de 7.188 mp pentru construirea unor bazine de retenție necesare colectării apelor reziduale de pe autostradă, arată inițiatorii.

Coridorul de expropriere se întinde pe raza localității Voluntari, județul Ilfov. Suprafața de teren ce urmează a fi expropriată este de 7.188 mp, reprezentând 12 imobile. Valoarea totală a despăgubirilor se ridică la 621 mii de lei, adică 138 mii de euro.

Dintre proprietarii vizați de expropriere, cea mai mare remunerație urmează să o primească titularii unui teren arabil. Astfel, pentru cei 1.839 mp de teren expropriat, Marin Alexandru, De Romeo Stefano și Vasile Radu vor primi suma totală de 174,79 mii de lei.

Mai departe, Paraschiv Dumitru va primi 144,75 mii de lei despăgubire pentru 1.523 mp de teren arabil expropriat, dintr-un imobil cu suprafață totală de 7.000 mp.

Ierarhia este completată de proprietarul (neidentificat) al unui alt teren arabil, în suprafață de 1.172 mp, pentru a cărui expropriere va primi suma de 111,35 mii de lei.

Autostrada București – Brașov va fi corelată cu autostrada Brașov – Cluj – Borj și, potrivit inițiatorilor, va asigura o legătură directă între România, centrul și vestul Europei. Demnitarii consideră că această autostradă va avea o mare atractivitate pentru traficul din zonă, prin rețeaua de drumuri naționale reabilitate sau cuprinse în programul de reabilitare.

Principalele condiții care au stat la baza stabilirii traseului actual al autostrăzii au fost următoarele:

* asigurarea legăturilor autostrăzii cu principalele zone generatoare de trafic și continuitatea circulației pe traseele unor drumuri naționale, județene și comunale întrerupte de traseul autostrăzii;

* diminuarea impactului negativ asupra mediului;

* evitarea, pe cât posibil, a demolării construcțiilor existente;

* ocuparea unor suprafețe de teren și scoaterea din circuit a terenurilor slab productive sau neproductive;

* evitarea rezervațiilor naturale, a celor de mare importanță arheologică, precum și a zonelor împădurite;

* stabilirea unor accese suplimentare la autostradă pentru intervenție în caz de urgență, de pe rețeaua de drumuri naționale existentă;

* adoptarea de soluții care să permită creșterea viitoare a capacității de ciruclație pe autostradă;

* adoptarea pentru lucrările de artă a unor soluții constructive care să permită inspecția și efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații curente cu cheltuieli minime;

* încadrarea arhitecturală în zona străbătută de autostradă.

 

 

Revista –    Rasfoieste revista ARENA Constructiilor , editia martie 2017 (click aici)

TopJobs  –  Oferte locuri de munca in constructii (click aici)

NewsletterPrimesti gratuit stirile ARENA Constructiilor ! click aici!


Etichete:
Sus