Solplanet x AeroFix

Duraziv, vanzari in crestere pe diviziile de adezivi si vopsele

1452.jpg Vanzarile de adezivi ale producatorului de materiale de constructii Duraziv au crescut cu 21% in intervalul ianuarie – aprilie, comparativ cu perioada similara a anului precedent, in timp ce divizia de vopsele a consemnat un avans de 35%. Evolutiile au fost determinate de consolidarea relatiilor cu partenerii, cresterea notorietatii brandului, precum si de accentul pus de clienti pe culoare, in decorarea locuintelor, precizeaza intr-un comunicat reprezentantii Duraziv.
Vanzarile de materiale pentru finisaj Duraziv au crescut considerabil in primele patru luni in ciuda pronosticurilor rezervate din piata de la finalul lui 2013.
Cresterea vanzarilor pe divizia de vopsele si tencuieli a fost determinata de masurile strategice ale companiei din ultima perioada: lansarea tencuielii decorative structurate Standard cu silicon, lansarea unui nou sistem de nuantare si a unei cartele extinse de culori, precum si cresterea numarului de centre de colorare, obiectivul fiind de a ajunge la un numar de 100 pana la finalul anului.
„Ne-am propus un obiectiv indraznet in 2013, respectiv o echilibrare a business-ului prin egalizarea ponderii fiecareia dintre cele trei divizii in vanzari. In acest moment, divizia de adezivi genereaza circa o treime din incasari, iar divizia de vopsele este intr-o crestere sustinuta”, declara Marga Carp, Director de marketing Duraziv. Pe parcursul anului 2013 divizia de vopsele a avut o pondere de 16,6% in cifra de afaceri, evoluand rapid in doar 3 ani de la lansare.
In primele patru luni ale acestui an, vanzarile de vopsele si tencuieli decorative au crescut ca pondere pana la 19%, in timp ce adezivii au avut o pondere de 35%, iar profilele metalice de 43%. In luna aprilie, toate cele trei divizii au generat vanzari similare, singurul trend descrescator fiind inregistrat de profilele metalice, ca urmare a diminuarii numarului de lucrari de compartimentari interioare.
Duraziv este o companie activa pe piata de materiale de constructii inca din anul 2003, cand a fost infiintata sub denumirea initiala de Bau Profil de catre antreprenorii Daniel si Irina Guzu. Compania produce materiale de constructii din categoria adezivi, profile metalice, vopsele, produse pentru finisari interioare si exterioare, sisteme complete de termoizolare si hidroizolare. Divizia producatoare de adezivi s-a lansat in urma unei investitii de peste 8,5 milioane euro intr-o fabrica moderna, cu o capacitate de productie de 200.000 de tone pe an, situata in Popesti Leordeni. Fabrica este dotata si cu un laborator propriu, echipat la standarde europene, unde sunt testate toate produsele. In 2013 compania a raportat o cifra de afaceri de circa 17 milioane de euro.

Sus