Oferte locuri de munca top

DJ763 Padis – Ic Ponor: Concurenta mare pentru atribuirea contractului

Nu mai puțin de 12 oferte au fost depuse pentru atribuirea contractului de execuție a lucrărilor de modernizare a drumului județean 763 Padiș – Ic Ponor.

Urmează evaluarea financiară și tehnică a acestor oferte, data limită fiind 13 decembrie, și desemnarea unui câștigător, după cum a anunțat Mircea Mălan, vicepreședintele Consiliului Județean Bihor.

Valoarea totală estimată a contractului este de 88,43 milioane de lei, fără TVA.

Constructorii interesați de realizarea proiectului sunt:

* Elis Pavaje,

* Antrepriza de Reparații și Lucrări ARL Cluj,

* PORR Construct,

* Dumexim,

* Viarom Construct,

* Asocierea Global Industrial, Imperial Proconstruct SRL și CML RO SRL,

* Asocierea Madlev Cons, Mirghis & Mayer, Dimar, Opentrans,

* Asocierea Precon Transilvania SRL și Selina SRL,

* Asocierea Asfamixt și Costa Voc Impex,

* Asocierea Diferit AG și Diferit SRL,

* Asocierea Dacia Asphalt și Oyl Company Holding AG SRL,

* Asocierea Drumuri Orășenești și MBS Group.

Drumul de 9,75 kilometri din Munții Apuseni va fi asfaltat și va contribui la dezvoltarea și accesibilitatea zonei turistice Padiș.

Important proiect rutier, de 80 mil euro, va intra in licitatie

Acesta va facilita legătura între județele Bihor, Alba și Cluj, asigurând accesul către mai multe obiective turistice și trasee marcate din zonă, precum Cheile Galbenei, Poiana Florilor, Valea și Stațiunea Boga, Cheile Someșului Cald, Poiana Vărășoaia, Cetatea Rădesei și multe altele.

Finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene, prin Programul Regional Nord – Vest 2021 – 2027, Prioritatea de investiții 5: O regiune accesibilă, Obiectivul Specific 3.2.

Contractul de finanțare a fost semnat în decembrie 2023.

Durata contractului este de un an și jumătate.

Modernizarea DJ763 Padiș – Ic Ponor face parte din proiectul „Construirea și reabilitarea legăturilor rutiere secundare către rețeaua rutieră și nodurile TEN-T din județul Bihor”.

Acesta presupune construirea a 37,6 kilometri de drumuri noi: Centura Sântandrei – 5 km, Centura Oșorhei – 5,8 km, Centura Nojorid – 8,4 km, Centura Biharia – 8,7 km, Padiș – Ic Ponor – 9,7 km și reabilitarea a 36,1 kilometri de drumuri județene existente: Salonta – Tinca – 23,3 km și Oșorhei – Copăcel – 12,8 km.

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 4/iunie 2024

Sus