Oferte locuri de munca top

Cum decurg investitiile in infrastructura in Bucuresti

*Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai Liviu Rebreanu-Camil Ressu
Lucrarile la primul tronson, intre Camil Ressu – Nicolae Grigorescu, cate doua benzi pe sens, au fost finalizate si au demarat cele la cel de-al doilea tronson, intre Nicolae Grigorescu si 1 Decembrie, tot cate doua benzi pe sens.
Gradul de finalizare al proiectului este de 15%. S-a demontat vechea linie de tramvai si s-a realizat sapatura acesteia intre Nicolae Grigorescu-Str. Barajul Dunarii. S-a aprobat demararea procedurii de expropriere intre str. Barajul Dunarii si 1 Decembrie. Dupa finalizarea procedurilor de expropriere vor incepe lucrarile si pe acest tronson.
Valoarea investitiei pentru cele doua tronsoane este de 62,6 milioane de lei (fara TVA).
*Reabilitare sistem rutier si linie de tramvai soseaua Iancului-Pantelimon
Pe Iancului, in acest moment se lucreaza la refacerea caii de rulare, a peroanelor si a retelei de contact. Lucrarea este realizata in proportie de 44 %. Partea carosabila va avea cate doua benzi de circulatie pe sens. Zona centrala, cu o latime de 7 m va fi destinata transportului public (tramvai si autobuz), fiind denivelata fata de restul carosabilului. Vor fi amenajate doua parcaje supraetajate, amplasate pe partea stanga, in spatele frontului de blocuri, acestea avand o capacitate de circa 300 de locuri.
Pe Soseaua Pantelimon va fi realizat un terminal multimodal in zona intersectiei cu Sos Vergului. Acesta va cuprinde o parcare de tip park and ride cu aproximativ 450 de locuri de parcare. Acesta va fi in legatura directa cu viitoarea statie de metrou „Granitul”.
La acest moment, lucrarile la carosabil sunt executate in proportie de 44%, iar cele privind calea de rulare in proportie de 17%.
Valoarea investitiei este de 247,8 milioane lei.
*Strapungere Bd. Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu
Lucrarile cuprinse intre Camil Ressu si Str. Prevederii au fost finalizate, iar zona este deschisa circulatiei.
Intre Str. Prevederii si pana la Raul Dambovita, lucrarile la drum sunt, de asemenea, in curs de finalizare, pe sensul de mers catre raul Dambovita. Urmeaza punerea in circulatie a acestui segment de drum dupa finalizarea sistematizarii circulatiei.
Peste Raul Dambovita, lucrarile la pod si la drum sunt executate in proportie de 30%.

In acest moment, se lucreaza la rampe, fundatiile pilelor podurilor si pasajului si se executa lucrari de dren (exces de umiditate).
Traseul initial al lucrarii a fost modificat rezultantand o suprafata mai mica de expropriat. Acest fapt a redus costurile de la 35,6 milioane lei la 30,9 milioane de lei.
Valoarea contractului este de 74,7 milioane lei (fara TVA).
In etapa a II a, (in baza unui alt contract) aceasta artera va fi continuata pana in zona intersectiei Sos. Oltenitei – Soseaua Vitan Barzesti.
*Penetratia Splaiul Independentei-Ciurel-autostrada Bucuresti-Pitesti
Proiectul se afla intr-un stadiu fizic de 4%. In acest moment se lucreaza la pilonii si pilele podului hobanat.
Valoarea exproprierilor estimate, conform deviz general, este de 561 milioane de lei, iar valoarea lucrarii de circa 580 milioane de lei.
Proiectul consta in realizarea infrastructurii unui drum cu trei benzi pe sens, marginit in anumite zone, de-o parte si de alta, de strazi colectoare a traficului zonal, asigurandu-se astfel circulatia in regim de prioritate pentru cei care tranziteaza zona.
Caracteristici tehnice: lungime drum 6,44 km, suprafata drum 128.980 mp, lungime poduri si rampe 3.560 m, suprafata poduri si rampe.
Lucrarea s-a impartit astfel: pod peste raul Dambovita amplasat pe rampa de urcare ce pleaca din Splaiul Independentei, pasaj pe rampa de urcare-coborare, pasaj peste Sos. Virtutii, pasaj amplasat pe rampa de coborare in Splaiul Independentei, pasaj pe bucla urcare Virtutii, pasaj pe bucla coborare Virtutii.
Ca prim stadiu al acestui obiectiv este realizarea traversarii raului Dambovita pe directia A1-Splaiul Independentei, prin intermediul unui pod hobanat. Podul va avea o lungime de 235,2 m si o latime totala de 13,9 m (3 benzi de circulatie rutiera).

*Proiectul Glina
Statia de epurare Glina (etapa II) este in curs de finalizare, impreuna cu lucrarile de reabilitare colectoare de apa uzata si a canalului colector Dambovita (Caseta) in Municipiul Bucuresti.
In cadrul Etapei a II a proiectului sunt prevazute a se derula simultan trei contracte de lucrari.
Pana la aceasta data, a fost semnat contractul de lucrari „Construirea sistemului de drenare pe partea dreapta a Casetei si alte lucrari la sistemul de canalizare de evacuare din lacurile Titan, Tineretului si Carol”, contract ce presupune realizarea unui dren pe partea dreapta a Casetei, cat si preluarea surplusului de apa din lacurile Titan, Tineretului si Carol si deversarea lui in albia amenajata a Riului Dambovita.
Estimam ca lucrarile vor fi demarate la inceputul lunii august 2014.
Durata acestui contract este de 18 luni, iar executia sa va afecta o serie de strazi si bulevarde printre care: Splaiul Independentei (intre Semanatoarea si parcul Izvor), B-dul Libertatii (intre Parcul Izvor si b-dul Unirii), B-dul Unirii (intre Piata Contitutiei si Piata Unirii), strada Bibescu Voda, b-dul Cantemir (intre Pasajul Unirii si Marasesti), Splaiul Unirii (intre b-dul Marasesti si soseaua Mihai Bravu), B-dul Tineretului etc.

Sus