Oferte locuri de munca top

Contractul pentru metroul 1 Mai – Otopeni (pachet 2) a fost semnat

Metrorex a semnat astăzi contractul pentru proiectarea și execuția lucrărilor de arhitectură, cale de rulare și instalații electromecanice și de curenți slabi (finisaje, șine și instalații) pentru întregul traseu al magistralei de metrou M6, 1 Mai –  Otopeni.

Singura ofertă depusă pentru atribuirea acestui contract a fost cea a asocierii Somet SA (lider), Salcef SpA, Theda Mar Design SRL, Tiab SA, UTI Construction and Facility Management SA, Altimate SA.

Valoarea contractului este de 1,9 miliarde lei cu TVA, iar sursa de finanțare este asigurată din bugetul de stat prin Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, potrivit lui Irinel Scrioșteanu, secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Durata contractului este de 44 luni, din care 9 luni pentru etapa de proiectare.

Potrivit datelor din SEAP, valoarea estimată pentru acest contract era de peste 1,66 miliarde lei fără TVA.

Procedura de achiziție publică a fost inițiată sub incidența clauzei suspensive, contractul putând fi încheiat după ce autoritatea contractantă obține finanțare pentru acest proiect.

Pe lângă finisajele arhitecturale și calea de rulare, Instalațiile prevăzute în cadrul contractului sunt: Transport local călători (lifturi și escalatoare), electrice (tensiune înaltă, medie și joasă), ventilație, sanitare, protecție civilă, Curenți slabi (toate instalațiile fără cele de automatizare și siguranță a traficului și de informare dinamică, cum ar fi: control acces, sonorizare, telefonie, radiocomunicații, ceasoficare, detecție incendiu, antiefracție, fibră optică, etc.)

M6 este prima magistrală care traversează granița Capitalei în județul Ilfov.

Este împărțită în două secțiuni, cu un traseu total de 14,2 km și va cuprinde 12 stații, având ca punct comun stația Tokyo, care permite astfel abordarea în paralel a săpării tunelului, din două direcții cu utilajele TBM și, ulterior, contractarea unitară a lucrărilor de semnalizăre și de achiziții material rulant.

* Secțiunea 1: 1 Mai – Tokyo (zona comercială Băneasa) are o lungime de 6,6 km și cuprinde 6 stații: 1 Mai (existentă), Pajura, Expoziției, Piața Montreal, Gara Băneasa, Aeroport Băneasa, Tokyo

* Secțiunea 2: Tokyo (zona comercială Băneasa) – Aeroport Henri Coandă are un traseu de 7,6 km și cuprinde 6 stații: Washington, Paris, Bruxelles, Otopeni, Ion I.C. Brătianu, Aeroport Otopeni.

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 1/martie 2025


Etichete:
Sus