Oferte locuri de munca top

Cine concureaza pentru largirea DN1A intre Centura Bucuresti si intersectia cu Chitila – Mogosoaia

Sectorul din drumul național DN1A cuprins între Centura București și intersecția cu șoseaua Chitila – Mogoșoaia va fi lărgit la 4 benzi.

În cadrul licitației, lansată pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de lărgire, au fost depuse șase oferte.

Două firme și patru asocieri concurează pentru contractul cu valoarea estimată la 17 milioane de euro fără TVA.

Acestea sunt:

* Tracon SRL (România);
* Viarom Construct SRL (România);

* Asocierea Bog’art SRL (lider) – Alpenside SRL (România);

* Asocierea IBB-HIB Romania SRL (lider) – IBB Haus-Und Industriebau GMBH (România – Germania);

* Asocierea Maristar Com SRL (lider) – Hydrostroy AD (România – Bulgaria);

* Asocierea X-Way Infrastructure SRL (lider) – EN Electric Proiect Office SRL (România).

Contract de lucrari ingineresti de 18 mil euro, ofertat

Durata pentru proiectarea și execuția lucrărilor este de un an din care, două luni pentru proiectare și 10 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Proiectul prevede execuția următoarelor:

* lărgirea la 4 benzi de circulație x 3,5 m;

* lungime traseu 1,28 km;

* trotuare, cu o lățime de 2,5 m;

* zonă mediană de 1 m;

* zonă verde;

* pasaj pietonal subteran;

– amplasat vis-a-vis de intrarea în Parcul Mogoșoaia;

– dotat cu scări fixe, rulante și un lift la fiecare acces;

* pasaj pietonal suprateran;

– amplasat în nordul podului CF 700;

– dotat cu 2 lifturi și 2 scări fixe;

– va fi amplasată și o stație de transport în comun în vecinătatea pasajului;

– va facilita tranzitul și traversarea în siguranță a DN1A;

* amenajarea a 3 intersecții la nivel;

– intersecție DN1A cu DNCB;

– intersecție DN1A cu Șos. Chitila;

– intersecție DN1A cu Strada Valea Parcului;

* lucrări de colectare și evacuare a apelor pluviale;

– rețea nouă de canalizare pluvială cu o lungime totală de 1250 m;

– sistem de rigole carosabile pe ambele părți ale drumului;

– bazin de colectare a apelor, prevăzut cu grup de pompare și conductă de refulare;

* lucrări de consolidare;

* lucrări pentru siguranța circulației;

* amenajări peisagistice pentru spațiile verzi.

Oscilatii ale preturilor produselor metalurgice

Valoarea estimată a contractului este de 85,50 milioane de lei fără TVA

Finanțarea se realizează din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Operațional Infrastructură Mare POIM 2014-2020, Programul Operațional Transport POT 2021-2027 și de la bugetul de stat.

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 3/mai 2023

Revista Arena Constructiilor mai 2023

Sus