Oferte locuri de munca top

Ce firmă de design interior imi recomanzi? Întreb pentru un prieten….

Așa începem de cele mai multe ori căutarea unei firme care să ne ajute să amenajăm o locuință nouă sau să renovăm una mai veche. Poate că primim câteva sfaturi și recomandări, dar până la urmă ajungem în Google.

Ne apucăm să citim câteva site-uri și bloguri despre ultimele tendințe, să ne uităm la poze cu interioare și produse … și mai că începem să visăm. Uite… cam așa aș vreau și eu să aranjez casa.

Și de la “cam așa aș vrea…” până la decizia finală e un drum destul de lung, dacă nu găsesc furnizorul de servicii de design interior și amenajare care să se potrivească personalității mele. Să mă scoată din visare și să îmi explice ce este potrivit, în mod realist, pentru casa mea.

Primul contact al clientului cu vise mărețe cu firma de design interior este site-ul. Până să ajungă la pagina de contact, răsfoiește paginile site-ului, mai citește câte ceva în blog, se uită cu atenție la lista de proiecte realizate și ceva îl convinge să sune. Sau nu … și se întoarce în Google să mai caute.

Site-ul meu de design interior nu te-a convins? OK, să mai încercăm o dată!

O provocare interesantă pentru firmele de design interior și amenajare sau arhitectură este să facă diferența între ce își dorește un client și ce are nevoie cu adevărat. Pe toți ne mai fură peisajul și începem să visăm, dar soluțiile realiste și cu adevărat potrivite pentru casa pe care o avem, le vom primi de la un specialist cu experiență.

Ce ne convinge să contactăm o firmă de design interior, după ce i-am vizitat site-ul? MESAJUL!

Este mesajul pe care compania de design interior îl transmite celor care îi vizitează site-ul, în căutarea acelui semnal că “aceasta este firma cu care vreau să lucrez”.  Este acel mesaj din care vizitatorii site-ului înțeleg că au ajuns unde trebuie. Au găsit specialiștii care înțeleg ce caută și știu să le spună ce se potrivește spațiului care trebuie amenajat.

De multe ori, acest mesaj nu ajunge la vizitatorii ce pot deveni clienți, pentru că lipsește acel “ceva” care să îi convingă că firma de design interior are o echipă de specialiști cu toate atuurile: Experiență, Expertiză, Autoritate, Încredere.

Mesajul pe care îl transmite site-ul este cel care face diferența între click-ul pe butonul de contact și click-ul de întoarcere în Google, pentru o nouă căutare.

Cum alegem noi clienții care ne vor ne alege?

Pregătirea unui website de design interior sau arhitectură, pentru a transmite un mesaj de autoritate în domeniu și de încredere în expertiza echipei, nu este foarte complicată și nici nu necesită intervenții extraterestre.

Doar trebuie abordată cu seriozitate și responsabilitate.

Este suficient să aplicăm corect principiile ce țin de SEO tehnic și să ne asigurăm astfel că site-ul este indexat în timp real în Google. Dacă avem un site mare … cât un salon de nunți, dar Google nu indexează paginile și articolele din blog, practic site-ul este o ușă închisă pentru utilizatorii care caută servicii de design interior, amenajare sau arhitectură.

Indexarea incompletă a unui website în Google este determinată de problemele tehnice, dar și de conținutul duplicat, de conținutul de slabă calitate care nu comunică un mesaj concret și util pentru utilizatori. În aceste situații, Google pur și simplu refuză să indexeze paginile site-ului în baza lui de date.

Strategiile de optimizare SEO – mai simple și mai clare ca niciodată

Google a înțeles că trebuie să diferențieze și să aprecieze în mod corect conținutul generat automat cu inteligența articifială (AI), că utilizatorii au nevoie de răspunsuri mai ample și mai directe, mai ușor de găsit, dar și de răspunsuri cu autoritate.

Ultimele update-uri Google din a 2-a parte a anului 2023 și testele pe care le face acum pentru algoritmul de căutare bazat pe AI sunt cheia optimizării corecte a unui website. Așadar, este momentul perfect să ne pregătim site-ul conform cu cele mai noi tehnici de optimizare SEO.

Bookisite este un atelier de servicii SEO și reparații website-uri. Misiunea noastră este să dăm fiecărui website coerența și consistența de care are nevoie, pentru ca utilizatorii să îl poată folosi cu ușurință, de la primul click – de la prima pagină prin care intră în site și să găsească exact informațiile și produsele sau serviciile de care are nevoie.

 

 

 

 

Sus