Barrier, producător de tâmplărie termoizolantă din PVC, inițiază un nou model de business pe piața pe care activează și introduce primul sistem de franciză din domeniu. Taxa pentru franciza Barrier este de 5.000 Euro și asigură drepturile de exploatare ale brandului, produselor și sistemelor de lucru Barrier.
Adrian Gârmacea, director general al companiei producătoare Barrier, declară:
„Pentru anul viitor vizăm o rețea de 100 de francize la nivel național, cu accent pe București, Moldova și Ardeal ca zone cu cel mai mare potențial de dezvoltare pe termen scurt și mediu.”
De asemenea, pentru ca fiecare unitate francizata să fie operațională, Barrier investește 30.000 de Euro/ magazin, costul incluzând: mobilier, kit shop fiting, set complet de mostre, program de proiectare și ofertare, signalistica interioară și exterioară, cursuri pentru întregul personal implicat în operarea francizei, prin intermediul ”Academiei Barrier”.
Pe lângă taxa de franciză care se va plăti o singură dată, la semnarea contractului, fiecare francizat va mai avea nevoie de o investiție de aproximativ 5.000 de Euro/ magazin, costul incluzând contravaloarea lucrărilor civile interioare, chiria spațiului și utilitățile pentru primele 2-6 luni de lucru.
Investiția francizaților poate fi amortizată în termen de maximum şase luni pentru cei care activează deja în domeniul tâmplăriei PVC și de un an pentru cei care nu lucrează în acest moment în domeniu, în cazul acestora fiind necesară și investiția în scule profesionale de montaj, precum și achiziționarea unei mașini speciale pentru transportul produselor.