Oferte locuri de munca top

Autostrada A8 Miercurea Nirajului – Leghin: Cel mai dificil lot asteapta oferte pana la finele lunii februarie

A fost prelungită pentru a doua oară perioada pentru depunerea ofertelor în vederea atribuirii contractului de proiectare și execuție al lotului 2B al Autostrăzii A8 Secțiunea Miercurea Nirajului – Leghin.

Noul termen limită stabilit de CNIR este pe 27 februarie. Inițial, ofertele trebuiau deschise la data de 15 ianuarie 2025, însă pe motivul complexității tehnice ridicată, termenul a fost amânat  până pe 29 ianuarie.

După care opt potențiali ofertanți au solicitat prelungirea termenului cu perioade cuprinse între una și două luni, iar CNIR a decis data de 27 februarie.

”Pentru a permite pregătirea unor oferte competitive, Compania Națională de Investiții Rutiere a decis să acorde constructorilor interesați această extensie pentru pregătirea ofertelor tehnice și financiare”, arată reprezentanții CNIR.

Lotul 2B Grințieș – Pipirig are lungimea de 31,5 km și este cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii pentru că include 16 tuneluri și 60 de poduri/viaducte cu o lungime de aprox. 20 de kilometri, reprezentând 70 % din lungimea totală a acestui lot de autostradă:

* 16 tuneluri, dintre care 5 tuneluri sunt prevăzute cu a treia bandă pe sens, bandă pentru vehicule lente;

* 60 de poduri și viaducte, două poduri cu peste 1000 de metri lungime, cel mai lung fiind podul peste râul Bistrița și DN 15 -1275 metri.

Lotul Grințieș – Pipirig se desfășoară în județul Neamț. Include un nod rutier lângă Tulgheș (UAT Grințieș), conexiune cu lotul 2A și o descărcare provizorie la Est, conexiune cu lotul 2C Pipirig-Vânători Neamț/Leghin pentru a asigura funcționalitatea independentă.

Secțiunea montană Sărățeni – Pipirig este administrată de CNIR și este împărțită în următoarele patru loturi:

* lotul 1C: Sărățeni – Joseni

A fost depusă o singură ofertă de către constructorul român UMB.

Oferta a fost depusă pe 16 decembrie 2024, iar termenul limită pentru evaluare este pe 16 iunie anul acesta.

Valoarea estimată a contractului este de peste 7,25 miliarde lei fără TVA.

* lotul 1D: Joseni – Ditrău

Au fost depuse cinci oferte (Nurol, Geiger, Danlin XXL, MIS Grup, UMB) la data de 18 decembrie 2024.

Câștigătorul va fi desemnat până pe 25 mai 2025.

Valoarea estimată a contractului este de peste 1,2 miliarde lei fără TVA.

Contractul prevede 10 luni pentru proiectare și doi ani pentru execuție.

* lotul 2A: Ditrău – Grințieș

Și pentru această secțiune a fost depusă o singură ofertă de către UMB, la data de 19 decembrie. Perioada de evaluare este stabilită până pe 19 iunie 2025.

Valoarea estimată a contractului este de peste 7,57 miliarde lei fără TVA.

Acest contract prevede 14 luni pentru proiectare și 40 de luni pentru execuție.

* lotul 2B: Grințieș – Pipirig

Data limită pentru depunerea ofertelor a fost prelungită până la 27 februarie 2025.

Valoarea estimată este de 8,18 miliarde lei fără TVA.

Ofertele ar urma să fie evaluate până pe 15 iulie 2025, potrivit datelor din SEAP

Contractul prevede 14 luni pentru proiectare și 40 de luni pentru execuți

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2024

Revista Arena Constructiilor noiembrie-decembrie 2024

Sus