Oferte locuri de munca top

Centura Botosani: Vor incepe exproprierile pentru cele trei sectoare de drum

Vor începe în curând procedurile de expropiere pentru realizarea șoselei de centură a municipiului Botoșani, proiectul de act normativ fiind elaborat și în curs de aprobare.

Coridorul de exproprieri se află pe raza localităților Curtești și Mihai Eminescu din județul Botoșani. Suma necesară pentru această procedură este de aproape 2,3 milioane lei și va fi alocată de la bugetul de stat.

Pentru realizarea lucrărilor la Șoseaua de Centură a Municipiului Botoșani va fi expropriată suprafața de 544.202 mp și o construcție în suprafață de 159 mp, aferente unui număr de 530 imobile proprietate privată.

Traseul proiectat al variantei de ocolire a municipiului Botoșani se compune din trei sectoare, după cum urmează:

* Sectorul 1 cuprins între intersecția cu DN 29 (început proiect) şi intersecția cu DJ 207N –  traseu drum nou;

* Sectorul 2 cuprins între intersecția cu DJ 207N şi intersecția cu DJ 208C – traseu drum nou;

* Sectorul 3 aflat pe DJ 208C , inclusiv sensul giratoriu format de intersecția între DJ 208C,

Proiectul variantei de ocolire a municipiului Botoșani se regasește în Planul Investițional aprobat prin hotărâre de Guvern, în lista variantelor de ocolire aflate pe rețeaua secundară.

Pentru Centura Botoșani, Guvernul a aprobat indicatorii tehnico – economici.

Valoarea totală a investiției este de peste 341,28 milioane lei (TV inclus), din care valoarea lucrărilor de construcții – montaj se ridică la aproape 280 milioane lei.

Durata de execuție este de doi ani.

Contract rutier, de 20 mil euro, primeste sase oferte

Contractul pentru construirea șoselei de centură a fost lansat în licitație anul trecut. Autoritatea contractantă este Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Zona Metropolitană Botoșani.

Valoarea estimată a contractului este de peste 258,48 milioane lei, fără TVA.

În iunie 2024 au fost depuse șapte oferte de către:
* Ofertant unic: Onur Taahhut Taşımacılık İnşaat Ticaret ve Sanayi A.Ş.

* Ofertant unic: Eky-Sam

* Ofertant unic: Autotehnorom

* Ofertant unic: IBB-HIB Romania

* Asocierea: Big Conf (lider), Construct Com, Straco Holding

* Asocierea: Daroconstruct (lider), Rutador

* Asocierea: Cml.Ro SRL (lider), Obras Publicas y Regadios, Tino Unitrans SRL, OPR Asfalt.

Ofertele sunt în faza de evaluare financiară până pe 14 aprilie anul acesta.

Procedura de achiziție publică a fost inițiată sub incidența clauzei suspensive, contractul urmând să fie încheiat după ce autoritatea contractantă obține finanțare pentru acest proiect.

Tronsonul va avea o lungime de 10 km, cu 18 podețe, patru interesecții sub forma de sensuri giratorii și parcare. Traseul va avea ca repere sensul giratoriu la intrarea din DN 29 Botoșani – Suceava, va străbate extravilanul comunei Curtesti, va continua până la bifurcația cu drumul județean către Vorona și apoi până la sensul giratoriu de la Lebada, cu ieșirea spre Iași.

 

 

Descărcați aici

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 1/martie 2025


Etichete:
Sus