Oferte locuri de munca top

Autostrada Unirii A8: Constructori romani si turci vor sa construiasca lotul 2b Grinties – Pipirig

 

Două oferte au fost depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția lotului 2B din Autostrada Unirii A8.

Este vorba de lotul dintre Grințieș – Pipirig, aferent secțiunii montane Sărățeni – Pipirig (4 loturi), administrată de Compania Națională de Investiții Rutiere.

La această procedură de atribuire au depus oferte:

* asocierea SA&PE Construct SRL (lider) – Euro Asfalt – Tehnostrade SRL – Spedition UMB (România – Bosnia și Herțegovina) și

* asocierea Mapa Insaat Ve Ticaret (lider) – Gunal Insaat Ticaret Ve Sanay Anonim Sirketi (Turcia).

Lotul 2 B Grințieș – Pipirig are lungimea de 31,5 kilometri. Durata de realizare este de 54 de luni, din care 14 luni pentru etapa de proiectare și 40 de luni pentru execuție.

Valoarea estimată a contractului este între 6,9 miliarde lei fără TVA și  8,18 miliarde lei fără TVA.

Rezervele de implementare conform OUG nr. 101/2020, sunt în valoare de 613,93 milioane lei fără TVA. Autoritatea Contractantă optează pentru achiziționarea ulterioară de noi servicii și/sau lucrări de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câștigătoare, în cuantum de 1,22 miliarde lei fără T.V.A., reprezentând 20% din valoarea estimată a contractului (fără valorile estimate pentru rezerve de implementare și organizare de șantier), potrivit purtătorului de cuvânt al CNIR, Alexandru Lancuzov.

Lotul 2 B, Grințieș-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii Unirii este un proiect de o complexitate tehnică ridicată, incluzând numeroase structuri, dar și volume semnificative de lucrări de consolidări și excavări.

Acest lot cuprinde:

* 16 tuneluri (cel mai lung având 940 metri)

* 60 de poduri și viaducte, două dintre acestea cu peste 1000 metri lungime (cel mai lung pod este cel peste râul Bistrița cu 1275 metri) aprox. 20 de kilometri-lungimea pasajelor și a tunelurilor, reprezentând aproape 70 % din lungimea întregului lot

* 12,7 milioane mc de excavări. Materialul evacuat din șantier, care devine surplus,  poate fi pus la dispoziția autorităților publice locale sau a oricăror alte autorități publice, cu titlu gratuit.

Lotul 2B care se desfășoară în județul Neamț include un nod rutier lângă Tulgheș (UAT Grințieș), conexiune cu lotul 2 A și o descărcare provizorie la Est, conexiune cu lotul 2 C (Pipirig-Vânători Neamț/Leghin) pentru a asigura funcționalitatea independentă.

Toate cele 4 loturi aflate în administrarea CNIR sunt în curs de evaluare a ofertelor

Secțiunea montană Sărățeni – Pipirig este administrată de CNIR și este împărțită în următoarele patru loturi:

* lotul 1C: Sărățeni – Joseni

A fost depusă o singură ofertă de către constructorul român UMB.

Oferta a fost depusă pe 16 decembrie 2024, iar termenul limită pentru evaluare este pe 16 iunie anul acesta.

Valoarea estimată a contractului este de peste 7,25 miliarde lei fără TVA.

* lotul 1D: Joseni – Ditrău

Au fost depuse cinci oferte (Nurol, Geiger, Danlin XXL, MIS Grup, UMB) la data de 18 decembrie 2024.

Câștigătorul va fi desemnat până pe 25 mai 2025.

Valoarea estimată a contractului este de peste 1,2 miliarde lei fără TVA.

Contractul prevede 10 luni pentru proiectare și doi ani pentru execuție.

* lotul 2A: Ditrău – Grințieș

Și pentru această secțiune a fost depusă o singură ofertă de către UMB, la data de 19 decembrie. Perioada de evaluare este stabilită până pe 19 iunie 2025.

Valoarea estimată a contractului este de peste 7,57 miliarde lei fără TVA.

Acest contract prevede 14 luni pentru proiectare și 40 de luni pentru execuție.

* lotul 2B: Grințieș – Pipirig

Ofertele ar urma să fie evaluate până pe 15 iulie 2025.

Contractul prevede 14 luni pentru proiectare și 40 de luni pentru execuție

Sus