Oferte locuri de munca top

Doua Ghiduri ale Solicitantului au fost modificate

Noi modificări au fost aduse anexelor la Ordinul ministrului Transporturilor pentru aprobarea Ghidurilor Solicitantului ”Creșterea eficienței căilor ferate române” și ”Trenurile metropolitane”.

Astfel, la anexa pentru aprobarea Ghidului Solicitantului „Creșterea eficienței căilor ferate române”, Prioritatea Creșterea eficienței căilor ferate române, Obiectivul Specific RSOJ.1. Dezvoltarea unei rețele TENT sustenabile, reziliențe în fața schimbărilor climatice, inteligente, sigure, durabile și intermodale (Fondul European de Dezvoltare Regionalii) și Obiectivul Specific RSOJ.1. Dezvoltarea unei rețele TEN-T sustenabile, reziliențe în față schimbărilor climatice, inteligente, sigure, durabile și intermodale (Fondul de Coeziune) din cadrul Programului Transport, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. La secțiunea 3.3. Bugetul alocat apelului de proiecte, tabelul se modifică și va avea următorul cuprins:

Art. 11. Anexă la Ordinul ministrului transporturilor și infrastructurii nr. 1625/04.09. 2023 pentru aprobarea Ghidului Solicitantului ”Trenurile metropolitane”, Prioritatea 6 Dezvoltarea mobilității sustenabile în nodurile urbane, Obiectiv Specific: RSOl.8. Promovarea mobilității urbane multimodale sustenabile, ca parte a tranziției către o economie cu zero emisii de dioxid de carbon (FEDR & FC) din cadrul Programului Transport 2021-2027, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:

1. La secțiunea 3. 3. Bugetul alocat apelului de proiecte, alineatul (2) se modifică și va avea următorul cuprins: (2) Bugetul alocat trenului metropolitan în Regiunea București – Ilfov este:

Bugetul limită al apelului și Bugetul limită de supracontractare reprezintă nivelul maxim până la care AM PT primește cereri de finanțare, respectiv încheie contracte de finanțare (cca. 200% din alocarea netă la nivel de PT). Dacă acest nivel este atins înainte de 30.06.2025, apelul va fi suspendat cu posibilitatea de continuare, în funcție de sumele disponibile în urmă evaluării, contractării și/sau a unor realocări.

Totodată, alocările pe acțiuni pot fi modificate în funcție de solicitările primite, în corelare cu țintele indicatorilor de program.

2. La secțiunea 3.4. Rată de cofinanțare, tabelul de la alin. (2) se modifică și va avea următorul cuprins:

3. La secțiunea 5.4.Valoarea minimă fi maximă eligibilă / nerambursabilă a unui proiect, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins:

”Trenul metropolitan din Regiunea București – Ilfov”:

Valoarea maximă a finanțării acordate din FC este de 213 milioane euro. Valoarea maximă a finanțării acordate din bugetul de stat este de 32,57 milioane euro.

Beneficiarul va suporta din cheltuielile proprii:

– 2% din valoarea cheltuielilor eligibile;

– cheltuielile care depășesc plafonul maxim de 245,57 milioane euro;

– alte cheltuieli care sunt prin natura lor neeligibile sau devin neeligibile pe parcursul implementării proiectului (ex. ca urmare a aplicării corecțiilor financiare).”

4. La secțiunea 5.5 Cuantumul cofinanțării acordate, alineatul (1) se modifică și va avea următorul cuprins:

”(1) Trenul metropolitan din Regiunea București – llfov:

– valoarea maximă a finanțării acordate pentru costurile totale eligibile (FC) – 85% – maximum 213 milioane euro;

– contribuția publică națională la finanțarea acordată din bugetul de stat – 13% – maximum 32,57 milioane euro;

– contribuția beneficiarului: 2%.”

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 8/noiembrie-decembrie 2024

Revista Arena Constructiilor noiembrie-decembrie 2024

Sus