Oferte locuri de munca top

Contract de peste 2 mld lei, dorit de mari constructori straini

Cinci oferte au fost depuse în cadrul procedurii de achiziție publică lansată pentru atribuirea contractului de proiectare și execuție a lucrărilor de reabilitare a unui lot al liniei feroviare Craiova – Drobeta Turnu Severin – Caransebeș.

Acesta face parte din Coridorului Orient/Est-Mediteranean.

Valoarea estimată a achiziției publice este cuprinsă în intervalul intervalul 2,20 miliarde de lei – 2,62 miliarde de lei, fără TVA.

Pentru realibitarea lotului 6 CAP X PO Nou Poarta – Caransebeș au depus oferte următoarele asocieri:

– Alstom Transport SA (lider asociere), Drum Asfalt (asociat);

– FCC Construccion SA (lider asociere) – Gülermak Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością (asociat);

– Itinera SPA (lider asociere) – Saipem SPA (asociat);

– IC Içtaş Inşaat Sanayi Ve Ticaret AŞ (lider asociere), Rotary Constructii Mentenanta (asociat);

– Ozaltin Insaat Ticaret Ve Sanayi A (lider asociere), Yapı Merkezi İnşaat ve Sanayi AŞ (asociat), Infravis SRL (asociat).

Sursa de finanțare va fi asigurată din fonduri externe nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2021 – 2027 și Bugetul de Stat.

Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 135 de luni, din care 12 luni proiectare, 60 de luni execuție, 60 de luni garanția și 3 luni durata activităților după aprobarea recepției finale.

Principalele obiective preconizate ale proiectului sunt:

– modernizarea liniei de cale ferată în conformitate cu Specificațiile Tehnice de Interoperabilitate (STI), linie simplă sau dublă, electrificată, de 25 kV;

– introducerea instalațiilor de centralizare electronice/electrodinamice noi sau reabilitate, după caz, în stații și linie curentă și introducerea sistemului de siguranță ERTMS nivel 2 în conformitate cu Specificațiile Tehnice de Interoperabilitate (STI) și cu previziunile cererii de trafic de călători și de marfă național și internațional;

– sarcina maxim 22,5 tone/osie;

– lungimea maximă a trenului de 740 m în toate stațiile;

– caracteristici ale peroanelor: peroane înalte cu lungime de 400 m, în toate stațiile;

– ecartament nominal: 1435 mm;

– lucrări de reabilitare a tunelurilor Feneș și Tîmpa. În cazul tunelului Tîmpa, noua cota a niveletei nu asigura gabaritul standard, prin urmare se va realiza largirea acestuia;

– lucrări de construcție nouă a 2 tuneluri galerie simplă (policentrică) cu cale dublă: Poarta 2 (550m) și Poarta 3 (305m);

– lucrări civile în stații – lucrări de igienizare si cosmetizare a construcțiilor existente, intervenții la structuri, eficientizare fluxuri;

– îmbunătăţirea geometriei traseului în plan şi în profil longitudinal (rectificări de curbe şi încadrarea elementelor de profil în prevederile normativelor în vigoare);

– lucrări de semnalizare si telecomunicații;

– se vor asigura viteze de circulație ale trenurilor de maxim 120 km/h;

– modernizarea instalațiilor de electrificare pe toată lungimea (în sistem de alimentare de 25 kV, 50 Hz);

– mărirea capacității de tranzit;

– montarea de panouri fonoabsorbante și/sau soluții alternative de reducere a nivelului de zgomot.

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 7/octombrie 2024

Revista Arena Constructiilor octombrie 2024

 

Sus