Oferte locuri de munca top

Constructorii romani vor incepe lucrarile la unul dintre cele mai spectaculoase proiecte

Vor începe lucrările la unul dintre cele mai spectaculoase proiecte de infrastructură rutieră realizate în prezent de către constructorii români.

Grupul de firme UMB a obținut autorizația de construire pentru tunelurile de la Margina – Holdea, pe traseul autostrăzii Lugoj – Deva.

Cu o valoare de peste 40 milioane de euro/km, lucrările de la Margina – Holdea sunt cele mai scumpe după cele pentru Secțiunea Tigveni – Curtea de Argeș, realizate de constructorii austrieci de la Porr.

Noua autorizație a fost emisă pentru lucrări de tuneluri pe traseul Margina – Holdea.

Tunelul 1 are zona portal intrare (calea 1+2), calea 1 km 52+861-km 53+276, calea 2 km 52+841-km 53+209, zona portal ieșire (calea 1+2)

Ttunelul 2 are zona portal intrare (calea 1+2), calea1 – km 53+600-km 54+440, calea 2 km 53+580-km 55+405, zona portal ieșire (calea 2).

De asemenea, au fost autorizate lucrări de poduri, pasaje, viaducte:

– viaduct pe autostradă peste vale și drum forestier la km 53+471

– viaduct pe autostradă peste DC 144 la km 55+775

– pasaj peste autostradă pe drum agricol la km 56+051;

Valoarea lucrărilor autorizate este de 842.996.735 lei, fără TVA, reprezentând valoarea lucrărilor declarată de solicitant, înscrisă în cererea de autorizare și în devizul general.

Durata de execuție a lucrărilor este de 34 de luni, calculată de la data începerii efective a lucrărilor, anunțată în prealabil.

Pentru etapa I a acestui proiect a fost emisă autorizația de construire pe 22 aprilie anul acesta, iar constructorul a demarat lucrările. Etapa I vizează construirea a 7 km de autostradă, două pasaje și mai multe structuri casetate.

Valoarea lucrărilor autorizate în etapa I este de 275.798.806 lei, fără TVA.

Întregul contract prevede proiectarea și execuția Autostrăzii Lugoj –Deva (A1), Lot 2: km 27+620 – km 56+220, Sectiunea E și finalizare Sectiunea D, în lungime de aproximativ 9,13 km, din care 2,13 km de tunel.

Valoarea contractului este de peste 1,82 miliarde lei, fără TVA, fiind finanțat din PNRR.

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/iulie-august 2024

Revista Arena Constructiilor iulie-august 2024

Sus