Oferte locuri de munca top

Comisia Tehnica de Circulatie a Municipiului Bucuresti: reorganizare majora

Schimbări importante vor interveni în organizarea, funcționarea și componența nominală a Comisiei Tehnice de Circulație a Municipiului București.

În acest sens a fost lansat în dezbatere publică un proiect de act normativ.

Astfel, noua Comisie va fi una tehnică, va avea caracter consultativ și se va afla în subordinea Primarului General al Municipiului București.

Va fi compusă din reprezentanți ai unor compartimente din Primăria Municipiului Bucuresti și ai unor instituții cu atribuții în domeniul circulației rutiere, transporturilor și drumurilor, precum și din consultanți cu experiență profesională în aceste domenii (fișier atașat la finalul știrii).

În exercitarea atribuțiilor, Comisia va propune emiterea de acorduri de principiu și de avize.

În urma dezbaterilor din Comisíe, propunerile de acord de principiu sau de aviz se iau cu majoritatea membrilor prezenți și se înscriu în fișa subiectului, care va fi semnată de fiecare din aceștia.

Propunerile de acorduri de principiu și de avize vor fi întocmite de către Serviciul Sistematizare Trafic.

Acordurile de principiu și avizele vor fi semnate de Directorul Executiv al Direcției Transporturi din Primăria Municipiului București.

Acordurile de principiu și avizele pentru PUZ, PUD și DTAC vor fi semnate de Primarul General al Municipiului București.

Acordurile de principiu și avizele se vor transmite, prin grija secretarului, către compartimentele din primărie sau instituțiile cu atribuții privind implementarea acestora, precum și, după caz, la registratură.

Punerea în aplicare a prevederilor acordurilor de principiu și ale avizelor va fi obligatorie. Neaducerea la îndeplinire a acestora va fi sancționată în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

 

 

Descărcați aici

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/iulie-august 2024

Revista Arena Constructiilor iulie-august 2024

Sus