Oferte locuri de munca top

Drumul expres Craiova – Pitesti si Centura Craiova Sud: ritmuri de lucru diferite

Drumul expres Craiova – Pitești ar urma să fie integral terminat până la sfârșitul acestui an, speră oficialii.

În schimb, ritmul de lucru pentru realizarea Centurii Craiova Sud nu e mulțumitor, proiectul fiind 80% finalizat.

Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, l-a atenționat pe antreprenorul italian Rizzani de Eccher Spa că nu va ezita să îi rezilieze contractul, așa cum a făcut și pentru Centura Timișoara, și îl sfătuiește să își mărească ritmul de lucru.

Pentru Craiova mai sunt două proiecte importante. Unul este legătura prin Găneasa cu Vâlcea, pe zona de nord a Craiovei, pentru care este în lucru studiul de fezabilitate.

”De  asemenea, trebuie să pornim proiectul Craiova – Calafat”, a mai spus Sorin Grindeanu. Și a subliniat că aceste proiecte vor duce într-un final la rezolvarea pe ani buni de aici înainte a tuturor problemelor de infrastructură rutieră din jurul Craiovei.

Pe tronsoanele 1 și 4  ale DX Craiova – Pitești ritmul de lucru este bun

Tronsonul 1 al drumului expres Craiova – Pitești va fi finalizat anul acesta cu toate că termenul era martie anul viitor,  ”vestea bună” de la constructor fiind anunțată de premierul Marcel Ciolacu.

Din acest drum expres sunt finalizați 77 km, fiind în lucru și tronsonul 4 despre care oficialii speră să fie terminat ”cât mai repede”.

Pe tronsoanele 1 și 4 ale DX Craiova – Pitești ”constructorii sunt mobilizați, iar ritmul de lucru este foarte bun”, a apreciat ministrul Sorin Grindeanu.

Pe șantierul tronsonului 1 (Craiova – Robănești), în lungime de 17,7 km, antreprenorul lucrează la terasamente, poduri și podețe cu 382 de muncitori și 221 de utilaje.

Proiectul a ajuns la un stadiu fizic de 78% iar asocierea de constructori turco – română a dat, din nou, asigurări că anul acesta va fi deschisă circulația.

Pe Tronsonul 4 (Colonești – Oarja – Pitești), cu o lungime de 31, 82 km, constructorul român lucrează la terasamente și structuri, iar stadiul fizic a ajuns la 65%.

”Circulația pe acest tronson până la km 108, cu legătura în A1, va fi deschisă până la sfârșitul anului. Astfel vom putea circula, anul acesta, pe drumuri de mare viteză (drum expres și autostradă) direct de la Craiova la București”, a mai spus ministrul Grindeanu.

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/iulie-august 2024

Revista Arena Constructiilor iulie-august 2024

Sus