Oferte locuri de munca top

VO Timisoara Sud si DX Braila – Galati (etapa II) primesc finantare prin PT

Au fost semnate contractele de finanțare ce vizează Varianta de Ocolire Timișoara Sud și drumul expres Brăila – Galați – Faza II.

Acestea au fost încheiate între CNAIR și Ministerul Transporturilor.

Astfel, cele două proiecte rutiere vor primi finanțare nerambursabilă prin Programul Transport 2021 – 2027.

Varianta de Ocolire Timișoara Sud

Proiectul vizează execuția lucrărilor reprezentând tronsonul care completează Varianta de Ocolire a Timișoarei între piciorul rampei sud al podului peste canalul Bega și nodul rutier km 549+076 (pe DN 6), de unde se desprinde Varianta de Nord existentă.

Traseul Variantei de Ocolire Timișoara Sud are lungimea de 25,690 km.

Până la sfârșitul anului 2027 se urmărește realizarea a: 25,690 km drum, 12 poduri și pasaje, cinci intersecții la nivel, patru noduri rutiere, două parcări.

Valoarea totală a contractului de finanțare este de 547,07 milioane de lei și va fi finanțat prin Programul Transport astfel: contribuția Uniunii Europene din Fondul de coeziune: 183,62 milioane de lei, contribuția proprie: 275,44 milioane de lei, diferența până la valoarea totală a proiectului reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Drumul expres Brăila – Galați: Faza II

Drumul face parte din rețeaua rutieră TEN-T Globală, fiind cuprins în Master Planul General de Transport, validat și extins prin Planul Investițional.

Acesta este parte integrată a obiectivului de investiție „Drum Expres Focșani – Brăila – Galați – Giurgiulești”. Va funcționa ca o legatură Sud – Nord, facilitând traficul dintre cele două orașe.

Proiectul are în vedere construirea drumului de 10,770 km, un pod peste canalul de irigații de la km 6+620 și o structură de tip pod – viaduct la km 10+963.

Valoarea totală a contractului de finanțare este de 310,90 milioane de lei și va fi finanțat prin Programul Transport, astfel: contribuția Uniunii Europene din Fondul de Coeziune 85,93 milioane de lei, contribuția proprie 128,89 milioane de lei, diferența până la valoarea totală a proiectului reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Sus