Oferte locuri de munca top

DX Braila – Galati: promisiune privind darea in trafic

Lucrările pe șantierul drumului expres Brăila – Galați se derulează în ritm bun, stadiul fizic fiind de aproximativ 78%, a declarat Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.

Constructorul este mobilizat în șantier cu peste 300 muncitori, 44 de utilaje.

Termenul contractual de deschidere a drumului este 1 mai 2024.

Anteprenorului proiectului este Asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL.

Pe traseul acestui drum expres se construiește și podul peste Siret, al doilea cel mai mare pod hobanat din România după cel de la Agigea (pe ruta Constanța – Mangalia).

Podul hobanat va avea 307 metri și face parte dintr-o structură lungă de peste 1,7 km, care include mai multe viaducte peste complexul feroviar și un dig de protecție.

Drumul Expres Brăila – Galați va avea două benzi de circulație pe fiecare sens, trei poduri, două viaducte și un pasaj.

Acesta pornește din drumul de legătură brăilean al podului peste Dunăre și se încheie la intersecția cu DN2B, în zona Movileni.

Contracte rutiere cu multe oferte

Acest drum de mare viteză va fi o alternativă viabilă pentru traficul greu de pe DN22B și va asigura o conexiune rapidă între cele două orașe, dar și cu podul suspendat peste Dunăre de la Brăila.

Drumul va avea 10,76 km.

Durata contractului este de 34 de luni (10 luni proiectarea și 21 de luni executarea lucrărilor). Ordinul de începere al execuției a fost emis pe 10 ianuarie 2022.

Valoarea contractului este de 449,42 milioane de lei fără TVA, iar finanțarea este realizată din fonduri fonduri europene nerambursabile.

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista Arena Construcțiilor nr. 7/octombrie 2023

Revista Arena Constructiilor octombrie 2023

Sus