Oferte locuri de munca top

Executari silite pentru predarea amplasamentelor pe drumul Oradea – Sanmartin

Au fost deblocate lucrările pe drumul de legătură Oradea – Sânmartin. Prin intermediul executorului judecătoresc s-a intrat în posesia efectivă a unor terenuri vizate de coridorul de expropriere al drumului de legătură Oradea – Sânmartin, în urma procedurii de executare silită demarată în acest sens.

Unele persoane fizice și juridice, proprietari ai imobilelor vizate, au refuzat predarea amplasamentelor necesare realizării acestei investiții. Judecătoria Oradea a respins cererile de suspendare a executării silite, respectiv contestațiile la executare, astfel că s-a putut intra în posesia terenurilor vizate de coridorul de expropriere.

Onorariile executorului judecătoresc vor fi suportate de proprietarii terenurilor care au refuzat să predea de bună voie amplasamentele.

Ca urmare, lucrările la drumul de legătură Oradea – Sânmartin pot fi realizate fără impedimente.

„Pe amplasamentul eliberat vor începe lucrările de pregătire a terenului în vederea realizării forajelor care nu au putut fi executate, pentru pasajul suprateran peste drumul de acces în Băile 1 Mai. Deși lucrările au fost întârziate din cauza contestațiilor, obiectivul nostru este ca proiectul să fie finalizat până la sfârșitul acestui an”, a precizat Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor.

Constructorii își propun ca în luna august să toarne primul strat de asfalt.

Până în prezent, au fost finalizate terasamentele (săpătură, îmbunătățire teren de fundare cu lianți hidraulici, strat formă și strat fundație asfalt) și au fost montate prefabricatele la nivelul podețelor.

Tronsoane de DJ vor fi modernizate cu peste 71 mil euro

În următoarea perioadă vor fi montate prefabricatele la nivelul podurilor și va începe forarea piloților pentru viitorul pasaj peste Centura Oradea.

Drumul de legătură dintre municipiul Oradea și Comuna Sânmartin va avea o lungime de 5,75 km, iar bretelele de legătură cu DN76 și localitatea Haieu,  2,27 km. Platforma drumului va avea o lățime de 10 metri. Șoseaua va avea pe lateral o pistă de biciclete cu o lățime de 3 metri și va cuprinde: două poduri, două pasaje, un viaduct, un pasaj subteran pentru biciclete, 11 podețe și cinci intersecții giratorii.

Constructor este asocierea formată din Construcții Erbașu SA (lider), Vahostav-Sk, a.s. – Drumuri Orășenești SA – Procons Group SRL.

 

 

 

 

 

 

 

Citiți revista ARENA Construcțiilor nr. 5/iulie-august 2023

Revista Arena Constructiilor mai 2023

Sus