Lucrurile se schimbă rapid în industria de imprimare digitală în format mare. Tehnologia de imprimare este folosită tot mai mult în afara segmentului de publicitate tradiţional, afişaj sau companii. Iar cum segmentul de imprimare de tapete şi decoraţiuni interioare ia amploare, piaţa de imagini în format mare se dezvoltă mai mult ca niciodată.
Aşadar, nu reprezintă o surpriză faptul că un studiu al Keypoint Intelligence arată că 70% dintre respondenţi se aşteaptă ca volumele de imprimare în format mare să crească în următoarele 12 luni. În plus, volumele de imprimare în format mare folosind tehnologii combinate cu latex, eco-solvenţi şi imprimare rolă la rolă cu cerneală UV sunt estimate să ajungă la peste 1,3 miliarde metri pătraţi până în 2023.
Depăşirea provocărilor
Deşi tehnologia actuală de imprimare în format mare s-a îmbunătăţit considerabil în ultimii ani, încă mai are de depăşit anumite provocări. În special nevoia de a îndeplini cerinţele tuturor furnizorilor de servicii de imprimare în ceea ce priveşte productivitatea, calitatea la o viteză corespunzătoare şi versatilitatea suporturilor folosite.
Odată cu creşterea volumelor, creşte şi presiunea timpilor de predare. Conform studiului efectuat de Keypoint Intelligence, peste 60% dintre solicitările de imprimare în format mare au nevoie să fie gata în 24 de ore.
Pentru a înţelege mai bine nemulţumirile furnizorilor de servicii de imprimare legate de procesele de lucru obişnuite şi modul în care inovaţia tehnologică le-ar putea susţine creşterea şi dezvoltarea, Canon a organizat o serie de întâlniri cu diverşi furnizori din Europa, SUA şi Asia. Feedback-ul acestora a demonstrat clar că, ţinând cont de tehnologiile actuale din piaţă, la ora actuală există un decalaj între ofertele de produse. Majoritatea produselor disponibile acum sunt sisteme cu latex pentru volume mici 64” (1.6 m) şi sisteme pe bază de eco-solvent. Aceste imprimante au avantajul unei investiţii iniţiale relativ mică şi sunt uşor de utilizat, însă nu pot îndeplini pe deplin nevoile legate de productivitate, calitate şi versatilitatea suporturilor de lucru.
Dezvoltarea de noi tehnologii şi cerneluri în domeniul imprimării este cheia pentru obţinerea unor rezultate mai bune în ceea ce priveşte eficienţa şi sustenabilitatea.
Odată ce a identificat acest decalaj de tehnologii, Canon şi-a propus să creeze o soluţie mai complexă cu ajutorul căreia furnizorii să nu mai fie nevoiţi să facă niciun compromis atunci când au de ales intre soluţii pe bază de latex, eco-solvenţi sau vopseluri UV convenţionale.
Tehnologia Canon UV gel — un format mare care va schimba regulile jocului
Tehnologia Canon UV gel combină cele mai bune elemente din trei domenii: gama de culori şi rapiditatea eco-solventului, adaptabilitatea la utilizare externă şi timpul rapid de uscare al latexului, productivitatea şi procesul de imprimare la temperaturi joase al cernelii UV.
Cerneala se transformă instant în gel când intră în contact cu suportul pe care este imprimată. Rezultatul este aşezarea perfectă şi controlul zonei pentru obţinerea unor imagini consistente de înaltă calitate, la viteză mare. Aşadar, imaginile pot fi imprimate în mod repetat, la maximum de eficienţă şi calitate. În plus, cerneala nu lasă aproape nicio urmă fizică vizibilă, datorită distribuirii ei într-un strat extrem de fin. În comparaţie cu imprimarea pe bază de eco-solvenţi sau cu latex, această tehnologie ajută la economisirea a aproape jumătate din cantitatea de cerneală folosită de alte tehnologii de imprimare convenţională.
Datorită acestui lucru, tehnologia cu UVGel a câştigat rapid teren pe piaţa de decoraţiuni unde există cerinţe speciale pentru materialele imprimate. De exemplu, dimensiunea strictă şi consistenţa culorilor la folosirea procedeului de panelling pe suprafeţe mari, atât pentru un singur proiect, cât şi pentru proiecte unde este nevoie de reproducerea repetată şi consistentă a culorilor în timp.
Respectând cele mai înalte standarde de ecologie, Tehnologia UV Gel poate fi folosită fără probleme în medii sensibile precum spitale, şcoli şi alte locuri publice.
Tehnologia UVgel whitepaper
UV Gel Whitepaper susţine dezvoltarea noii tehnologii Canon UV Gel şi ilustrează modul în care această inovaţie va ajuta la eliminarea tuturor compromisurilor tehnologice care limitau furnizorii de servicii de imprimare în format mare.
Pentru a afla mai multe informaţii despre piaţa rolă-la-rolă şi detalii despre tehnologia UV Gel, adresaţi-vă lui Victor Matei, Canon Romania (victor.matei@canon.ro).
Pentru întrebări din partea presei vă rugăm să contactaţi: The Good Company
Anca Apolozan t. +40 728 148 844 |
Despre Canon Europe Canon Europe este partea EMEA a Canon Inc, un furnizor global de tehnologii şi servicii de imagistică şi unul dintre cele mai bine-văzute şi iubite brand-uri din lume. Canon Europe îşi desfăşoară activitatea în aproximativ 120 de ţări, are aproximativ 19.000 de angajaţi în toată regiunea şi contribuie cu aproximativ o treime la veniturile globale anuale ale Canon. Fondat în 1937, Canon este unul dintre cei mai importanţi jucători în domeniul imagisticii din ultimii 80 de ani, implicându-se şi ajutând oamenii să îşi re-imagineze ceea poate fi creat prin imagini. De la aparate foto la imprimante comerciale, de la consultanţă în afaceri la tehnologii în domeniul sănătăţii, Canon contribuie la calitatea vieţii şi a afacerilor prin inovaţie în domeniul imagisticii. Canon continuă să dezvolte puterea pozitivă a tehnologiilor şi serviciilor de imagistică. Aducând beneficii sociale şi de mediu prin intermediul oamenilor şi al produselor noastre, demonstrăm că noi rămânem fideli filosofiei care ne inspiră, denumită Kyosei: a trăi şi a munci împreună pentru binele comun. Pentru mai multe informaţii despre Canon România accesaţi: www.canon.ro
|