Oferte locuri de munca top

Nesfarsitele lucrari la drumuri scot cetatenii in strada

2558.jpg Taraganarea lucrarilor de reabilitare a DN 76 (E79) Deva-Oradea ii exaspereaza pe cetatenii din judetul Bihor. La sfarsitul lunii august sunt anuntate proteste ale cetatenilor pe traseul drumului DN 76, nemultumiti de stadiul si ritmul de desfasurare a lucrarilor.
Dupa convorbirea telefonica cu ministrul Transporturilor Ioan Rus, presedintele CJ Bihor, Cornel Popa a inaintat premierului Victor Ponta o adresa referitoare la situatia lucrarilor la DN 76, solicitand unele masuri urgente.

In toate situatiile, constructorii invoca faptul ca liderii de lucrari nu sunt platiti de catre beneficiar si, mai, departe, acestia nu isi platesc subantreprenorii si sustin ca aceasta este cauza principala de intarziere a lucrarilor. „Cred ca nu aceasta este cauza principala a intarzierii lucrarilor si consider ca incapacitatea constructorilor este principala cauza” declara presedintele CJ Bihor, Cornel Popa.

* Reabilitarea DN 76 (E79) Deva-Oradea, adjudecata de Asocierea SC CCCF DRUMURI SI PODURI TIMISOARA SRL & CO.GE.FA S.p.A. & S.IM.CO SRL.
Investitia Reabilitare DN 76 (E79) Deva-Oradea, km 0+0.00 – km 184+390.00 – Sectorul aferent judetului Bihor cuprins intre km 83+0.00 – km 184+390.00, este in situatia de a nu fi finalizata in termenii contractuali si in pericol sa piarda fondurile europene
Cele mai grave situatii sunt pe tronsonul cuprins intre km 133+660.00 – km 184+390.00 – Contract 5R14, Beius – Oradea, adjudecat de Asocierea SC CCCF DRUMURI SI PODURI TIMISOARA SRL & CO.GE.FA S.p.A. & S.IM.CO SRL .
Pe langa problemele de calitate semnalate de Inspectoratul de Stat in Constructii intalnim situatia in care firma nu lucreaza, nu isi plateste subantreprenorii, sunt inchise tronsoane fara a se executa lucrari pe acestea.
Lucrarile sunt inafara graficului de executie, fiind mult intarziate, iar acest ritm, cu siguranta, va duce la nerealizarea proiectului.
Punerea in functiune a acestui obiectiv este anul 2015, iar presedintele CJ Bihor atrage atentia ca pana in prezent procentul de realizare este de maxim 6%.
„Solicit o implicare la nivel decizional, in sensul renuntarii la un astfel de constructor si organizarea unei noi licitatii, situatie care ar prelungi termenele cu circa 6-7 luni, sau de a-l determina pe constructor, prin intermediul beneficiarului – CNADNR, sa angajeze subantreprenori capabili sa realizeze investitia in conditiile si termenele stabilite, daca ar mai fi posibil.” , sustine Cornel Popa.
Se impune implicarea totala a beneficiarului – CNADNR prin toate mijloacele posibile de a intra in ritm normal al lucrarilor si recupererea intarzierilor.

* Tronsonul Stei – Beius, adjudecat de Asocierea SC AZVI Sevilia – SC AZCALE CONSTRUCTIE SRL
Lucrarile sunt in afara graficului de executie, fiind mult intarziate, la tronsonul cuprins intre km 102+660.00 – km 133+660.00 – Contract 5R13, Stei – Beius, adjudecat de Asocierea SC AZVI Sevilia – SC AZCALE CONSTRUCTIE SRL. Ritmul actual de executie a lucrarilor va duce, cu siguranta, la nerealizarea lucrarilor, atrage atentia presedintele CJ Bihor.
Sunt inchise tronsoane fara a se executa lucrari pe acestea.

* Tronsonul Varfuri – Stei, adjudecat de SC CONSTRUCT MOD SRL
La tronsonul cuprins intre km 83+0.00 – km 102+660.00 – Contract 5R12, Varfuri – Stei, adjudecat de SC CONSTRUCT MOD SRL, punerea in functiune este in acest an si, avand in vedere stadiul fizic actual, presedintele SJ Bihor considera ca lucrarile nu vor putea fi finalizate la termen. Domnia sa solicita determinarea beneficiarului – CNADNR de implicare totala si determinarea firmei SC CONSTRUCT MOD SRL in a angaja subantreprenori capabili

Sus