Oferte locuri de munca top

Rezultate financiare impresionante pentru Hornbach Holding

Cifra de afaceri a concernului Hornbach Holding AG s-a majorat cu 16% in primele trei luni ale anului financiar 2014-2015 (de la 1 martie la 31 mai 2014), atingand 1 miliard euro.
Cea mai mare societate a grupului, Hornbach-Baumarkt-AG, care detine in prezent 143 de magazine de constructii si gradinarit in noua tari din Europa, a inregistrat o crestere cu 16,4% a cifrei de afaceri, ce s-a ridicat la 976,7 milioane euro. Fara a lua in considerare deschideri noi, cifra de afaceri a intregului concern a inregistrat o crestere de 14,6%.
De asemenea, EBIT-ul Hornbach s-a majorat considerabil, de la 70,8%, atingand 87,3 milioane euro. Consiliul de administratie a confirmat prognoza pe anul 2014/2015 in ceea ce priveste cifra de afaceri si venitul.
Cele mai importante motoare de crestere au fost, din nou, locatiile din Germania, insa si celelalte opt tari (fara Germania).
Cu ocazia prezentarii situatiilor financiare trimestriale Roland Pelka, directorul financiar al Grupului Hornbach, a precizat: „In martie 2014 magazinele noastre au inregistrat o adevarata explozie a cererii in domeniul constructiilor si gradinaritului.”
In primul trimestru al anului financiar 2014/2015, magazinele de constructii si gradinarit (DIY) Hornbach din Germania au inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu o cincime, aceasta ridicandu-se la 574,5 milioane euro (fata de 478,9 milioane euro in primul trimestru al anului trecut), datorita primaverii calde si a unei conjuncturi favorabile. Cifra de afaceri a magazinelor din Germania s-a majorat cu 19,4%, fara a lua in considerare deschideri noi de magazine.
Directorul financiar Roland Pelka anunta mentinerea prognozei in ceea ce priveste cifra de afaceri si venitul in 2014/2015.
„Dupa aceasta majorare considerabila a cifrei de afaceri si a venitului care a avut loc in primele trei luni, urmeaza trei trimestre pentru care valorile de comparatie de anul trecut sunt deosebit de ridicate”, a afirmat Roland Pelka.
In primul rand, declara Roland Pelka, in Germania urmeaza sa creasca din nou concurenta in lunile ce vor urma, pe masura ce magazinele grupului Praktiker, care au fost inchise, vor fi preluate de alti agenti comerciali din domeniu. In plus, este improbabil ca iarna de anul acesta sa fie la fel de blanda. Grupul prognozeaza in continuare pentru anul financiar 2014/2015, atat la nivelul concernului Hornbach Holding AG, cat si la nivelul Hornbach-Baumarkt-AG, o crestere a cifrei de afaceri, precum si o crestere mai mare la nivelul EBIT-ului.
In Romania, Hornbach a deschis primul magazin in 2007, iar in acest moment detine trei magazine in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si unul in Timisoara.

Sus