Compania Lindab a evoluat organic de-a lungul timpului, iar in ziua de astazi in toata tara exista deja circa 100.000 de cladiri cu acoperis original Lindab. Segmentul de tigla metalica a ajuns sa reprezinte 62% din totalul pietei de acoperisuri in volum si 57% in valoare.
In primii ani, 1994-2001, s-au pus bazele business-ului. A urmat o evolutie foarte buna in perioada de boom, 2002-2008, dupa care criza economica a impus o strategie de reasezare si eficientizare, 2009-2012.
Incepand cu 2013, compania s-a concentrat pe recucerirea cotei de piata, diversificarea portofoliului de produse si dezvoltarea fortei de vanzari.
In decursul celor 20 de ani de prezenta in Romania compania a realizat investitii totale de 95,4 milioane lei.
Andrei Sulyok, director general Lindab Romania, precizeaza:
„Indiferent de situatie am iesit castigatori prin atitudinea noastra, care se reflecta in tot ceea ce facem – seriozitate, respect pentru calitate, simt antreprenorial, curaj, ambitie, pasiune, spirit de echipa si dorinta de invatare si imbunatatire.”
Pe viitor, Lindab Romania ia in calcul dezvoltarea prin cativa piloni importanti: consolidarea fortei de vanzari, lansarea de noi produse si intensificarea exporturilor in special in tarile vecine precum Bulgaria si Republica Moldova.
Compania Lindab detine in Romania doua unitati de productie cu o capacitate de 5,5 milioane metri liniari. Portofoliul companiei numara 20.000 de articole.