Adeplast a reusit in primul trimestru din 2014 o crestere a cifrei de afaceri de 65% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Un aport consistent la business-ul total l-a adus divizia de vopsele si tencuieli decorative.
In primul trimestru din acest an, Divizia de Vopsele si Tencuieli Decorative a Adeplast si-a majorat vanzarile cu peste 150 de procente, fata de aceeasi perioada din 2013.
Bogdan Pirvu, managerul Diviziei de Vopsele si Tencuieli Decorative AdePlast, a declarat:
„Acest lucru a fost posibil pentru ca din 2014 suntem prezenti in piata cu o gama completa de produse. Pana la sfarsitul anului trecut, am avut in portofoliu doar produse destinate peretilor: vopsele lavabile, tencuieli decorative si produse complementare acestui segment. Acum, portofoliul de produse cu care ne adresam pietei este unul complet. Cuprinde vopsele, emailuri, grunduri, impregnanti, lacuri, adezivi si alte produse destinate decorarii si protectiei suprafetelor de lemn si metal. Oferta de vopsele si tencuieli decorative este gandita sa raspunda cererii pietei, venita din partea consumatorului final.”
O noua linie de emailuri si lacuri ecologice pe baza de apa a fost pornita in cadrul fabricii de vopsele si tencuieli decorative de pe platforma de la Ploiesti, printr-un upgrade in valoare de 600.000 euro la linia deja existenta.
Divizia de vopseluri a avut rezultate foarte bune si in 2013 cand a inregistrat o crestere a de 2 ori si jumatate a cifrei de afaceri fata de anul precedent ajugand la aproape 4 milioane de euro.
Bogdan Pirvu precizeaza: „Cand am inceput reconstructia diviziei de vopsele si tencuieli decorative, ne-am setat un obiectiv ambitios, ca AdePlast sa devina unul dinte jucatorii importanti in aceasta piata. Ne-am definit obiective pentru fiecare an, iar in primul an – 2013 l-am atins.”
Dublarea cifrei de afaceri pe zona de vopsele pe care AdePlast o estimeaza pentru acest an se sprijina si pe contributia departamentului performant de cercetare – dezvoltare, in care AdePlast a investit anul trecut peste 500.000 de euro.