Anul 2013 se va incheia cel mai probabil cu noi scaderi pe piata de radiatoare panou din otel si radiatoare de baie, dupa ce in anii anteriori, piata de profil a inregistrat diminuari de 6% in 2011 fata de 2010 si de circa 1,5% in 2012 fata de 2011, estimeaza Tunde Sandor, director general RETTIG si director de vanzari si marketing Purmo-Radson si Vogel&Noot.
In ciuda situatiei generale pe piata de radiatoare, RETTIG si-a mentinut in acest an vanzarile cantitative la acelasi nivel cu anul precedent, obtinand rezultate pozitive, cu cresteri importante pentru radiatoarele speciale si instalatiile de incalzire prin pardoseala, atat la marcile Purmo-Radson, cat si Vogel&Noot, precum si o majorare a cotei de piata.
RETTIG prognozeaza pentru anul 2013 o cifra de afaceri cu 8% mai mare fata de anul trecut, iar pentru anul 2014 si-a bugetat o alta crestere de 5%, chiar daca la nivelul pietei previzionarile arata tot un usor declin.
Optimismul companiei se bazeaza pe interesul tot mai mare al clientilor pentru produse speciale si pentru economisire, respectiv achizitionarea de produse eco, care pot contribui la reducerea costurilor energetice. Mai mult, RETTIG pregateste pentru anul viitor lansari de noi produse – alte tipuri de conducte si accesorii de montaj, un radiator inovator tip ventilo-convector, noi tipuri de radiatoare de baie si altele, anunta Tunde Sandor.
RETTIG si-a pastrat in 2013 strategia de vanzari doar prin distribuitori. In plus, compania a continuat sa dezvolte si sa implementeze si in 2013 o serie de ample actiuni de marketing, dublate de promotii de pret. De asemenea, compania a lansat produse noi si a deschis in Bucuresti primele showroom-uri Purmo si Vogel&Noot.